Молитвата ги истерува злите духови...


 



Молитвата ги истерува злите духови 


 Одејќи една недела во црквата на испосникот , игуменот Макариј, кој имал дар од Бога да го препознае со очите на душата што другите не можеле да го видат со своите физички очи, ја видел колибата на монахот опкружена со зли духови.

Многумина беа во форма на деца, правејќи секакви зло. Други изгледаа како непристојни жени. Танцуваа, скокаа и правеа разни глупави фаци...

На крајот на краиштата, мислеше блажениот, братот е опседнат од небрежност, затоа демоните имаат таква храброст со него.

Кога заврши Литургијата, отиде и тропна на вратата на монахот:

– Дојдов да ти побарам услуга, му рече тој.

– Со радост, авва, ако е до мене.

– Во голема неволја сум и сакам да се молите за мене на Господ да ми олесни.

Братот слушајќи го Старецот како зборува така извика:

- Не сум достоен, авва, да се молам за тебе, му рече срамежливо.

- Не заминувам одовде, инсистираше Светителот, освен ако не ми ветите дека секоја вечер ќе кажете молитва за мене.

Така таа му вети. Истата ноќ се молеше за Старецот. Потоа размислуваше:

– Јас се молев, кутриот, за таков Светец и за себе ништо не барав.

Така додаде уште една молитва за себе. Истото го направи и другата вечер и следната. Сè додека не доби навика да кажува две молитви неделно. Во неделата Светиот повторно помина надвор од својата колиба. Демоните беа таму, но несреќни. Тој веднаш сфатил дека молитвата на братот почнала да делува ефективно. Тој влезе и го молеше да додаде уште една молитва заради него. Тој доброволно прифати. Покрај двете молитви што сега ги молеше за Старецот, додаде уште две за себе. Помина уште една недела каде што братот кажуваше четири молитви.

Кога Светиот отишол да го види во неделата, ги затекнал демоните без зборови и намуртени. Му се заблагодари на Бога и го молеше братот да додаде трета молитва заради него.

– Гледам голема корист од твоите молитви, брате, му рече тој, да го охрабри.

Сега некогашниот невнимателен монах се молеше поголемиот дел од ноќта, зашто покрај трите молитви што ги кажа за блажениот, додаде уште три за себе.

Во неделата, одејќи повторно во црква, авва Макариј бил нападнат од зли духови. Му се заканувале и го пцуеле, зашто тоа станало повод да се исправи Монахот. Но, тие беа премногу далеку од неговата колиба. Неговата молитва ги спречи да се приближат.

Блажениот со срце Му се заблагодари на Бога за преобразувањето на братот. Потоа го советувал никогаш да не ја занемарува својата молитва, за да не падне лесно во замките кои ѓаволот ги поставува за да го доведе човекот до пропаст.


Старечник

Comments