Кажување на Кетеван Бекаури духовно чедо на Свети Гаврил Грузијски


Кажување на Кетеван Бекаури духовно чедо на Свети Гаврил Грузијски:

 ‒ По смртта на Свети Гаврил ми беше особено тешко, ја доживеав неговата загуба.  Тешко ни е, веројатно ќе се сложите со мене, кога некој близок ќе замине во вечноста.  Така беше и со мене.  Еден месец по смртта на Свети Гаврил, сонував дека сум во дворот на Сионската црква и таму беше преполно.  Сите чекаат некого, се молат, се радуваат.  И јас стојам меѓу народот не разбирајќи што се случува.  Гледам автомобил запира и неколку свештеници излегуваат.  Го гледам старецот Гаврил како стои во близина на автомобилот и гледа во нас.  И јас, веќе толку досадно, почнав да плачам и умствено да му речам на старецот: „Еве, оче, пред еден месец беше со нас и нè поучи за вистинскиот пат... Замина во вечноста!  Ни требавте овде!  За што си способен сега?!“  И одеднаш старецот Гаврил ме погледна со строг поглед и гласно рече: За што сум способен?!  Погледнете!  И тој се воздигна во воздухот, извикувајќи со громогласен глас: „Слава на Бога!  И сите луѓе во дворот на Црквата го повторија свештеничкиот восклик: Слава на Бога!  Се разбудив од овој крик!  Ми се чинеше дека навистина ги слушнав тие зборови!  Ова беше во 1995 година.  Потоа... Ден за ден, година по година, сè постепено се заборава.  Заборавив на овој сон.  Деветнаесет години подоцна, во 2014 година, кога беа откриени моштите на Свети Гаврил во манастирот Самтавро, цела ноќ ја поминав во дворот на манастирот.  Нешто неверојатно се случуваше во Мцхета и низ Грузија!  Блокиран влезот во градот!  Се собраа огромен број луѓе!  Утрото беше одлучено моштите на Светителот да се пренесат во храмот Светицховели.  Кога се отворија портите на манастирот Самтавро, и луѓето го видоа светилиштето на Свети Гаврил со Свети мошти, сите без да кажат ниту збор извикаа: „Слава на Бога!  Таму имаше неколку илјади луѓе!  Овој извик се слушна низ градот Мцхета!  И тогаш се сетив на сонот што го сонував пред 19 години!   Занемев и не можев да направам чекор!  Пролеав солзи радосници и каење!  Во меѓувреме, Свети Гаврил ми шепна на уво: „Но, ти не веруваше!“

 Верував, мојот сакан отец Гавриле!

Свети оче Гавриле, моли Го Бога за нас!

Comments