Пишува Свети Нектариј Егински

 Пишува Свети Нектариј Егински


Во мојата четириесет и четврта година

 Господ ми го откри ова, што би ме задржало цврсто до крајот на мојот живот на тесен и уморен начин, што го избрав:

 Чекот за чистење на срамот

 што го кажува и Свети Јован Синајски.

 Од тогаш до последниот здив

 ни за момент клеветата не ме остави,

 навреда и презир.

 Не сакам да зборувам со тебе

 ниту за инциденти, ниту за лица.

 Можеби ќе ве скандализирам со помисли на огорченост и оценка.

 Нема да можеш да разбереш така, тоа дека преку  клевета и навреда и презир дојдов до љубовта.

 Дали сте изненадени?

 А сепак, научив да ги гледам

 како клинците на мојот Крст.

 Ова беше патот до моето Воскресение.

 Нека се благословени.

 Ме научија да сакам ослободени од вознемиреност да угодат, да шармира, да почести.

 Ме научија да се фокусирам на понизните и презрените, на простите, секојдневни и анонимни луѓе, до златото на земјата.  


 Свети Нектариј Егински

Comments