Еден Христијанин од Кина ја објаснил разликата помеѓу Христос, Конфучие и Буда на следниов начин:..


 

Еден Христијанин од Кина ја објаснил разликата помеѓу Христос, Конфучие и Буда на следниов начин:

 Бев на дното на длабока, валкана јама и викав за помош.  Еден стар човек дојде до работ на јамата и внимателно ме погледна.  На неговото чесно лице имаше печат на световен и нескротлив дух.

 - Сине, ова е страшно место.

 - Да, паднав овде.  Помогни ми да се извлечам од ова.

 - Сине мој, јас сум Конфучие.  Ако си ги читал моите книги и би следел се што е напишано во нив, никогаш немаше да се најдеш во оваа јама

 - Да, мајсторе.  Но, не можеш ли да ми помогнеш? Но учителот си замина.  

После тоа видов друг човек како се наведнува над јамата.  Овој човек имаше скрстени раце пред него и затворени очи.  Ова беше Буда.  Како да гледаше некаде далеку.

 - Сине, само затвори ги очите, склопи ги рацете и заборави се.  Внесете го совршениот мир во вас.  Не размислувајте за ништо што може да ве мачи.  Биди мирен, дете мое, и тогаш ќе бидеш во истиот прекрасен мир каков што сум јас.

 - Да, учителе, ќе направам кога ќе излезам одовде.  Помогни ми! Но Буда си замина. 

 Почнав да тонам сè подлабоко во очај, но одеднаш видов друг Човек.  Не личеше на тие двајца.  Беше едноставен, како и сите мажи, неговото лице покажуваше знаци на страдање, а јас викав:

 - Татко, помогни ми!

 - Дете мое, рече, што се случи?

 Не можев да Му одговорам бидејќи Тој веќе беше покрај мене во прашината.  Ме прегрна и ми помогна, ми даде храна и мир.  Не ме навреди, само рече:

 - Немој повеќе да го правиш тоа.  Ќе одиме заедно.

 И оттогаш одам со Христос.  Ова е она што Христос ќе го направи за вас.  Ќе ви дојде каде и да сте.  Исус ќе стане ваша надеж и ќе одите со Него додека пред вас не се појави светлината на претстојното Воскресение.


Анонимен писател


Comments