За молитвата „Господи, помилуј!“

 За молитвата „Господи, помилуј!“


    Дали сакате да знаете за употребата и моќта на оваа молитва? Кажете го тоа за себе и за другите. Плачете како слеп Вартимеј: „Господи, помилуј ме!“ (Марко 10:47); плачете со десете лепрозни: „Господи, помилуј нè! (Лука 17:13). 


Молете се за себе, молете се за сите.


    Ти се молам, Господи, за себе, роден во немоќ: Господи, помилуј ме! И за сите родени во немоќ: Господи, помилуј нѐ!


    Бев заробен од светот и го прекршив Твојот животворен закон: Господи, помилуј ме! И се молам за сите оние кои го прекршуваат Твојот закон: Господи, помилуј нѐ!


    И денес или утре сум Твој гостин на овој свет и наскоро ќе минам како сенка и ќе им се придружам на оние што заминаа: Господи, помилуј ме! А за сите починати во верата, Ти се молам: Господи, помилуј нѐ!


    Господи, помилуј ги моќниците, трипати Ти се молам за нив, зашто се во опасност да станат насилни.


    Господи, помилуј ги богатите; Ти се молам трипати за нив, зашто се во опасност да станат расипани.


    Господи, помилуј ги сиромашните и сираците; Ти се молам трипати за нив, зашто се во опасност да паднат во очај.


    Господи, помилуј ги богатите со световно знаење; Ти се молам трипати за нив, зашто тие се во опасност да се обожат себеси и да заборават на Тебе.


    На кого ќе помислите додека стоите на молитва - мртов или жив, воздивнете: „Господи, помилуј!“.


    Ако се сеќавате на непријателот, кажете: „Господи, помилуј!“.


    А каква е моќта на овие зборови, ќе ви каже слепиот Бартимеј: „Беше слеп и прогледа“!


    Лепрозниот ќе ти рече: „Бев во лепра и се очистив!


    Безумните ќе ви кажат: „Бев безумен и се вразумив“


    Расслабениот ќе ти рече: „Бев болен и оздравев!


    Покојникот ќе ви рече: „Беше мртов и оживеав!“.


    Апостолите ќе ви кажат: „Бурата дојде и помина!“


    Грешницата ќе ти каже: „Згрешив и ми е простено!!“


    Крадецот на Крстот ќе ви каже: „Направи беззаконие и прв го најде во рајот!

Од писмата на Свети Николај Велимировиќ

Comments