„Не лажете се: Бог не дозволува да биде поруган. Што ќе си посее човекот, тоа и ќе си жнее“ ( Галатјаните 6:7)

Не лажете се: Бог не дозволува да биде поруган. Што ќе си посее човекот, тоа и ќе си жнее ( Галатјаните 6:7).




Волтер цел живот се бореше со религијата, со Бога. Сепак, последната ноќ од неговиот живот беше страшна. Тој го молел докторот: Те опоменувам, помогни ми, ќе ти дадам половина од мојот имот ако ми го продолжиш животот барем за шест месеци, ако не, тогаш ќе одам во пеколот, а ти ќе ме следиш таму. Сакаше да покани свештеник, но неговите слободоумни пријатели не му дозволија. Волтер, умирајќи, извикал: „Напуштен сум од Бог и од луѓето ќе одам во пеколот. О Христе! О Исусе Христе“.

Американскиот писател атеист Томас Пејн на својата смртна постела рекол: „Би дал се на световите кога би ги имал, за никогаш да не биде отпечатена мојата книга Доба на разумот. Христе, помогни ми, биди со мене!“

Авторот на книгата Библија за верници и неверници Емелијан Јарославски, умирајќи, го прашал својот пријател: „Запали ми ги книгите. Види, тука е Тој. Тој ме чека. Изгорете ми ги книгите“.

Генрих Јагода, народен комесар на НКВД: „Мора да има Бог. Тој ме казнува за моите гревови“.

Ниче. Полуде. Умре лаејќи во железен кафез

Дејвид Хјум атеист. Пред смртта тој постојано викаше: „Во пламен сум!“. Неговиот очај беше страшен...

Чарлс IX: „Јас сум мртов. Јас сум јасно свесен за ова“.

Хобс - англиски филозоф: „Се соочувам со ужасен скок во темнина“.

Гете: "Повеќе светлина!"

Ленин. Починал, откако го изгубил умот. Тој побара на масата, столчињата за прошка за неговите гревови... Колку е чудно за личност која беше лидер и идеален за милиони луѓе ...

Зиновиев, соборецот на Ленин, бил застрелан по наредба на Сталин: „Слушај, Израеле, нашиот Господ Бог е еден Бог“, ова се последните зборови на еден од водачите на една атеистичка држава.

Винстон Черчил - Англиски премиер за време на Втората светска војна: „Каков лудак сум јас!“

Џон Ленон (Битлси): на врвот на својата слава (во 1966 година), за време на интервју за водечки американски магазин, тој рече: „Христијанството наскоро ќе заврши, едноставно ќе исчезне, не сакам ни да се расправам за тоа. Јас сум само сигурен во тоа. Исус беше добро, но неговите идеи беа премногу едноставни. Денес сме пославни од ТОЈ!“. Откако објави дека Битлси се попознати од Исус Христос, тој трагично почина. Еден психопат го застрелал шест пати од блиски растојание. Вреди да се одбележи дека убиецот тоа го направи за да му ја одземе популарноста и да се прослави ширум светот како убиецот на познатиот пејач.

Бразилскиот политичар Танкредо де Амеидо Невес јавно изјави за време на неговата претседателска изборна кампања: „Ако добијам 500.000 гласови од мојата партија, тогаш ни самиот Бог не може да ме отстрани од претседателската функција!“ Се разбира, тој ги освои овие гласови, но одеднаш се разболе и ненадејно почина еден ден пред да стане претседател.

Инженерот од бродската компанија White Star Line кој го изгради Титаник (Томас Ендрјус): по завршувањето на градежните работи, на прашањето од новинарите колку би бил безбеден неговиот чудотворен брод, тој одговори со иронија во гласот: „Титаник е толку сигурен дека дури и самиот Бог не може да се удави“. Сигурно сите знаат што се случи со непотопливиот Титаник.

Познатата актерка Мерлин Монро за време на претставувањето на своето шоу ја посети евангелистот Били Греам. Тој рече дека Божјиот Дух го испратил да ѝ проповеда. Откако го слушнала проповедникот, таа одговорила: „Не ми треба твојот Исус! Само една недела подоцна, таа беше пронајдена мртва во нејзиниот стан.

Во 2005 година во градот Кампинас, Бразил, група пијани пријатели дојдоа да ја земат својата другарка од дома за понатамошна забава. Мајката на ова девојка, многу загрижена за нив, ја одвела до автомобилот и, држејќи ја ќерката за рака, со трепет и рекла: „Ќерко моја, оди со Бога, тој да те чува“, на што таа смело одговорила: „Веќе во нашиот автомобил нема место за Него, освен ако не се качи и не се вози во багажникот...“. Неколку часа подоцна мајката ја известиле дека овој автомобил доживеал страшна сообраќајна несреќа и сите загинале! Самиот автомобил е уништен до непрепознатливост, но полицијата соопшти дека и покрај тоа што целиот автомобил бил целосно уништен така што дури и не може да се препознае неговата марка, багажникот останал целосно неповреден, што е целосно спротивно на здравиот разум. Какво беше изненадувањето на сите кога багажникот лесно се отвори, а во него најдоа здела со јајца, а ниту едно не било скршено, па дури ни напукнато!


Comments