Како еден масон се обидел да се сретне со Свети Ефрем Катунакиски...


 




Како еден масон се обидел да се сретне со Свети Ефрем Катунакиски 



 Некои свештеници заминаа да го посетат старецот Ефрем Катунакиски. По пат се сретнаа со еден свештеник.

 Каде одите браќа?

 Во Катунакија, кај старецот Ефрем.

 Таму одам и јас.

Сите заедно да одиме напред со муабет. Кога стигнавме старецот излезе од ќелијата.

Тој бесно  извика.

Што сака тој до тебе? Тој не е свештеник, тој е масон.Нека си замине од тука. Само другите да влегуваат.

Влеговме разговаравме и набрзо се вративме назад.

На кривината од патот нè чекаше лажниот свештеник. Точно, ни вели, јас не сум свештеник, јас сум масон, како што рече старецот, ја облеков расата за да проникнам секаде и да видам се, но не ни замислував дека навистина тука има толку многу свети старци со толку многу просветлување.

Comments