Радоста на христијанинот...


 




 Радоста на христијанинот



Радоста е односот со Бога, соединувањето со него. Човекот е роден за радост, а не за тага. Зошто ја добива радоста од идолите? Верувај ми, тие плаќаат за своето задоволство. Но, Божјата радост не чини ништо.

Јас на пример не можев да платам, бидејќи немам ништо на светот. Не зборувам само јас вака, туку и сите мои браќа (монаси), кои не поседуваат ништо друго освен Бог, зборуваат слично. Сите тие се полни со радост.

Се испразнив за Христа! Немам ништо друго освен Христос! Ништо освен Христос и радост. Сиромаштијата е добра, затоа што олеснува, олеснува.

Човек мора да биде празен за да влезе Христос. Кога Христос е со мене, има радост во мене. Во секоја пештера тогаш треба да има радост.


Старец Авакум Неизвалканиот


Comments