Седмица


 


ПОНЕДЕЛНИК: Боже мој, не се плашам од текот на овој ден,

 затоа што ќе Ти дозволам да ме водиш.


 ВТОРНИК: Боже мој, кој денес неправедно ќе дојде да ме повреди,

 помогни ми да не заборавам дека таму е Твојата правда, каде што ќе биде откупена.


 СРЕДА: Боже благослови го денеска нашиот дом и сите што живеат овде.  Секој што доаѓа да го чувствува длабоко во себе, Твојот благослов;


 ЧЕТВРТОК: Се трудам да ја следам Твојата волја, вршејќи ја својата должност најдобро што можам;


 ПЕТОК: Дојди Боже во ова време и благослови ме.

 Дај ми мудрост да го дадам вистинскиот совет.

 Дај ми сила, за да можам да ја направам вистинската работа.


 САБОТА: Твојата љубов Боже го исполнува мојот живот.  Кога мислам дека ме сакаш, не се жалам што понекогаш не ја наоѓам љубовта кај моите сакани.

 Твојата љубов ме смирува.


 НЕДЕЛА: Ослободен сум, јас сум победник.


 Една недела работев, се борев, паднав, станав, повторно започнав.  Те имам на мојата страна.


 Кога размислувам, станувам, се насмевнувам и ТИ БЛАГОДАРАМ.

Comments