Парабола...

 Најстариот син, лут, му рекол на својот татко: „... Секогаш сум ги слушал твоите наредби, без да престапам ниту една! … и блудниот син што ти се враќа, ти правиш многу повеќе за него одколку за мене! »

Штом го слушнал синот како зборува вака, таткото нежно му одговорил: „Слушај го татко ти. Ти си со мене, зашто никогаш не ме остави; не си се одвоил од Црквата; ти, секогаш си присутен покрај мене, со сите мои ангели. Но, овој дојде покриен со срам, гол и неубав, извикувајќи: „Милостив! Згрешив, татко, и се изјаснувам за виновен пред твоето лице. Прими ме како работник и нахрани ме, зашто ги сакаш луѓето, Господи и господару на вековите. (Мудрци 1,6; 1 Тим 1,17)

„Твојот брат извика: „Спаси ме, Свети оче! „...Како не можев да се сожалам, да не го спасам моето офкање и липање синче? … Судете ми, вие што ме обвинувате… Мојата радост во секое време е да ги сакам луѓето… Тој е мое суштество: како да не го сожалувам? Како да не го сочувствувам неговото покајание? Мојата утроба го роди ова дете на кое се сожалив, јас, Господ и господар на вековите.

„Сè што имам е твое, сине мој... Богатството што го имаш не се намалува, затоа што не му го подарувам на брат ти со тоа што ти го земам... јас сум единствениот творец на двајцата, единствениот татко, добар, полн со љубов и милостив. Те почитувам, синко, зашто отсекогаш ме сакаше и ми служеше; и тој, што јас сочувствувам со него, зашто целосно се предава на своето покајание. Затоа треба да ја споделите радоста на сите оние што јас, Господ и господар на вековите, ги поканив.

 Свети Роман Слаткопеец

Comments