Молитва на бројаница...


 




Молитва на бројаница која ја твориш за својот брат,роднина,не е залудна.Бог ќе им помогне кога се во тешка состојба.

Молитвата на бројаницата може и душата да ја изведе од пеколот! Молитвата има таква сила.

Го спомнував својот дедо во молитвите кој беше свештеник.

Не го спомнувааа во молитвите зошто беше новокаледарец.

Се молев многу на бројаница,и го молев Бога,зборувајќи: Господе,толку Литургији Ти служеше,толку исповеди итд...помилуј го.Оваа го правев некое време.

Една вечер го видев во сонот во визија,тоа беше Божјо откровение,како ме бакнува и ми зборува: Ти благодарам дете мое,сега сум во подобра состојба!

Тогаш ја видов својата баба како ме држи за раката и ми зборува:Дете мое,моли се и за мене,да отидам таму каде што е дедо ти сега.Онаа што го видов беше во живо.Се чувствував како да се живи.


Свети Ефрем Катунакиски




Comments