ТИ НЕ ЗНАЕШ ШТО Е ГРЕВ

Пред првата исповед  Владиката Јован   Шангајски  ми кажа: Ти не знаеш што е грев.  Тогаш имав седум години и владиката ме праша: Што правиш?


  Јас одговорив: Дојдов да се исповедам.  А тој ми рече: Незнаеш што е признание.  И се намуртив и реков: Па, направив грев.  Владиката тогаш кажа: Тогаш кажи ми ги твоите гревови, ти не знаеш што е грев.


  Уште повеќе ги стиснав усните и одговорив дека не сум послушен, дека јадам премногу, дека правам секакви глупости, чувства и слично, односно концептот за разбирање на гревот - го имам од детството.  Мојата исповед беше под омофорот на нашиот Господ,но Свети Јован Шангајски ми кажа: Кажи што сакаш, но јас ќе ти објаснам што е грев.


И ми кажа: Гревот е време кога се оддалечуваш од љубовта Божја.  Кога татко ти и мајка ти те сакаат, а ти наеднаш не слушаш,тогаш многу страдаш.  Затоа што се оддалечивте од оваа љубов - љубов кон мајката, љубов кон таткото.


  А љубовта кон Бога е уште поголема, тој е најголем.  А во гревот – се оддалечивте од љубовта Божја.

  И кога ќе се покаеш, се враќаш на љубовта Божја.  Владиката Јован ми го објасни ова кога имав седум години.  И така е!


Свети Јован Шангајски 

Comments