Чудото на Свети Јован Рус над Василакис...


 


Чудото на Свети Јован Рус над Василакис



Мамо, не плачи, Свети Јован ме натера да се чувствувам добро.

Семејство во Атина добило голем удар, нивното дете Василакис, 5-то одделение, наеднаш се разболело, започнале да го тестират и му била дијагностицирана „миелогена леукемија“, по допир на рбетниот столб.

Почнала хемотерапијата, на детето му започнало опаѓање на косата и требаше да има голема издржливост. Детето ја губеше силата.

Една ноќ, на полноќ и кажа на мајка си.

Мамо, сакам услуга. Однеси ме кај Свети Јован Рус.

– Како, чедо мое, си помислил на овој Светител меѓу толку Светители?

– Се сеќаваш ли каде бевме на пат минатата година? Ја земавме и книгата. Вечерва, штом завршив со читање, слушнав глас во мене, како да ми рече, дојди Василаки во мојата црква и јас добро ќе постапам со тебе.

Тие отидоа... Можеше да се види како детето се обидува да го задржи животот. Тој отиде во близина на Светителот, се поклони. Ги отвори своите мали раце, се помоли, а потоа ја стави капата и појасот на Светителот. И наједноставниот предмет може да ја пренесе моќта на Бога. Неговата мајка плаче крај Светите мошти, а потоа детето и вели:

- Мамо, не плачи! Свети Јован ми направи добро.

– Кажи ми, дете мое, како?

Престана вкочанетоста во телото и болката во долниот дел на грбот, а покрај тоа во мене дојде и радост. Мило ми е што се враќам во моето училиште.

Заминаа и никому ништо не кажаа. Се вратија во Атина. Тие отидоа во болница. Направени се нови тестови и професорот рече дека со резултатите од пункцијата сега ја прекинуваме хемотерапијата бидејќи болеста веќе не постои. Тогаш мајката кажала што побарала и што детето направило самостојно, а докторот рекол:

Оваа е надвор од науката, тоа е во областа на верата. Му благодариме на Светиот затоа што отпуштањето е потпишано од Светител.

Во јуни, Василакис заврши основно училиште и е како што сака Господ да биде...

Бог е прекрасен меѓу Своите Светии...


Comments