72 причини зошто не „го мијам лицето" (не одам во црква)

 72 причини зошто не „го мијам лицето" (не одам во црква)




 1. Затоа што бев принуден/а да си го мијам лицето како дете.


 2. Оние кои се мијат се лицемери - мислат дека се почисти од другите.


 3. Не можам да одлучам кој сапун е подобар.


 4. Еднаш си го измив лицето, но потоа ми стана досадно.


 5. Се мијам само на големи празници - Божиќ и Велигден.


 6. Никој од моите пријатели не си го мие лицето.


 7. Ќе почнам да си го мијам лицето кога ќе бидам стар/а и валкан/а.


 8. Немам време да си го мијам лицето.


 9. Водата е премногу ладна во зима, а премногу топла во лето.


 10. Не сакам производителите на сапун да заработуваат од мене.


 11. Во денешно време некако... не е модерно да се мие лицето.


 12. Сакав да почнам да си го мијам лицето, но отидов во продавниците да купам сапун, а продавачите беа некако несимпатични, а во редот бабите се туркаа и мрмореа...


 13. Мијалникот треба да биде во срцето!


 14. Се обидов да се измијам, но излезе дека има самопослужување - никој не те мие.


 15. Стана модерно да се мие лицето, особено пред сесија и после купување на автомобил - и тоа е одвратно.


 16. Па, еве уште еден. За што? Болничарот во мртовечницата сепак ќе го измие.


 17. Поради некоја причина, сите продавници што продаваат сапун се многу далеку од мојот дом и отворени во незгодно време за мене.


 18. Едноставно ми е досадно да се мијам!


 19. Науката се сомнева и во користа од миењето и во вистинското постоење на вода и сапун.


 20. Миењето на традиционален начин не е ниту еколошко ниту ергономско. Напредните луѓе се мијат без вода и сапун, користејќи кедрови (ѕвонести) блокови.


 21. Нивото на образование и писменост на многу продавачи на сапун остава многу да се посакува.


 22. Има контрадикторности во упатствата за користење на сапунот.


 23. Вака се мие мојата сосетка, вака се мие... А што би помислиле? На крајот на краиштата, таа умре!


 24. Не разбирам зошто треба да се миете во бањата! Многу е поудобно во дневната соба, а уште подобро во спалната соба, на креветот, под ќебето.


 25. Не ми се допаѓа што продавачите на сапун го фалат секој нивен производ наместо да признаат дека сите видови сапун се исти.


 26. Колку повеќе се миете, толку повалкано се чувствувате.


 27. Ако често се миете, тоа може да се претвори во зависност за чистота.


 28. Ако наеднаш почнам да се мијам, моите неизмиени сограѓани ќе почнат да се сомневаат во мене.


 29. Но, мислам дека никој нема право да ми суди за мојата неизмиена состојба! Судија - по ѓаволите!


 30. Оние кои мијат се премногу упорни да ги поканат другите да се мијат!


 31. До крајот на животот, нечистотијата сама ќе падне.


 32. Толку се приближив до мојата нечистотија што не можам да го замислам животот без неа!


 33. Зошто да се мие? Зарем не е доволно само да одите во бањата?


 34. Имам добар дезодоранс.


 35. Таксите за употреба на бањата ме нервираат.


 36. Се чувствувам непријатно да одам во бања затоа што моите соседи одат таму.


 37. Веќе сум чист.


 38. Миењето го измислиле продавачите на сапун. Тие самите веројатно не веруваат во вода или сапун.


 39. Не знам како да се мијам правилно. Целата бања ќе ме гледа накриво.


 40. Миењето е досадно и тешко. Валкање - да!


 41. Вие? Ова е за оние со слабо срце, кои не можат мирно да поднесат нечистотија.


 42. Не ми се допаѓа и не го разбирам јазикот што го користат мијачите за време на процедурите за вода.


 43. Не ми се верува дека миењето на лицето, особено со сапун, е добро и здраво.


 44. Не сум достоен да влезам во бањата!


 45. Која е целта на миењето ако повторно се извалкате?


 46. ​​Здравјето не ми дозволува да се измијам.


 47. Не ме учеа да се мијам како дете, тоа беше време.


 48. Не се мијам затоа што во бањата се продаваат додатоци за миење за пари.


 49. Немам време за миење: имам работа, сопруг, деца... Кога ќе остарам, тогаш ќе одам во бања.


 50. Чистите фанатици ме нервираат!


 51. Непријатно ми е да одам во бања, сите ќе ме гледаат таму!


 52. Мојата техника на користење сапун и крпа е несовршена и нема да им се допадне на сите. Подобро прво да тренирам дома.


 53. Сакам удобност и не сакам да се мијам стоејќи, а клупите во бањата обично се зафатени.


 54. Поради некоја причина, процедурите за вода во нашата бања не се придружени со убава музика на оргулите.


 55. Не сум задоволен од работното време на бањата: рано наутро, доцна навечер, но сакам тоа да ми одговара.


 56. Во парата премногу болно те камшикуваат со метла!


 57. Во бањата ми пречат децата, трчаат наоколу, прават врева... Не разбирам зошто децата треба да се мијат!


 58. Мојот сопруг/а , родителите ми забранија да се мијам. Се плашат дека тоа може да ми/им стане навика.


 59. Збунувачки е тоа што понекогаш самите мијачи не се особено чисти.


 60. Во бањата мора да се почитуваат посебни правила. Но, јас сум слободна личност и не сакам никакви статути или правила!


 61. Бањата ја измислиле мијачите заради профит.


 62. Не одам во тоалет затоа што политичарите се мијат таму на празници.


 63. Ми се чини дека бањите не помагаат на чистотата - многумина остануваат валкани како што влегле.


 64. Стариот благајник беше груб со мене, засекогаш бев навреден и решив воопшто да не се мијам.


 65. Дали сте виделе каков часовник носи директорот на бањата? Како да се мијам после ова?


 66. Ниту еден од моите пријатели не го мие лицето. 


 67. Не сакам производителите на сапун да заработуваат од мене.


 68. Старите немаат што да прават, па се мијат.


 69. Не верувам во моќта на сапунот.


 70. Ќе се измијам кога ќе разберам како се случува сè од научна гледна точка.


 71. Не сум валкан/а.


 72. Хигиената е мит измислен од необразовани предци.



Извор: Facebook


Comments