Ви благодарам...

 Ви благодарам...





Им благодарам на сите оние кои се смеат на моите соништа... ја инспирираат мојата имагинација...


Благодарам на сите што ме исполнуваат со лаги...ми ја даваат моќта на вистината...


Им благодарам на сите што не веруваа во мене...ме научија како да поместувам планини.


Сакам да им се заблагодарам на сите што се борат против мене… ја предизвикуваат мојата храброст…


Им благодарам на сите што сакаа да ми наметнат ограничувања... ме научија на вредноста на слободата.


Фала на сите што ме збунија...мојот став сега е јасен.


Сакам да им се заблагодарам на сите што ме напуштија... ми дадоа простор да творам.


Сакам да им се заблагодарам на сите што ме изневерија, што ми ги злоупотребија чувствата... ми дозволија да бидам внимателен.


Сакам да им се заблагодарам на сите што ме повредија, ме научија да растам низ болка.


Им благодарам на сите оние кои ми го нарушуваат мирот создавајќи ми проблеми, ми дадоа сила да се соочам со нив.


Им благодарам на сите што ме соборија на земја, ми дадоа можност и сила да научам да станам.


Им благодарам на сите што победија против мене.. ми покажаа дека секој е способен да загуби.


Најважното. Би сакал да им се заблагодарам на сите што ме сакаат како што и јас ги сакам нив.


Извор: FB

Comments