Молитви кога сме на работа

 Молитви кога сме на работа



Додека работите, повторете кратка молитва, како „Господи, помилуј“.

Гледајќи дека вашата работа оди добро, кажете: „Слава Ти, Господи“. Гледајќи дека не ѝ оди добро, молете се: „Пресвета Богородица, светители Божји, молете се на Господа за мене“.

Ако со тебе се борат лоши мисли, направи го својот крст и кажи: „Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј ме мене грешникот“, „Ангел чувару, заштити ме“. Ако сте згрешиле со мисла или зборови, воздивнете со покајание и кажи со скрушено срце: „Боже, помилуј ме мене грешникот“.

Ако случајно скршивте машина или скршивте алатка, не се вознемирувајте. Смирено и долготрпеливо кажи: „Ти благодарам, Господи, што дозволи да се случи оваа штета, за да ја видам мојата слабост и да се понижам“.

Ако некој ти пријде, кажи му: „Бог да ти помогне брате/сестро“. И кога ќе замине, посакајте му: „Господ да биде со тебе“.

Така, дури и кога работиме, можеме да се молиме и да зборуваме божествено.


Старец Ефстратиј Головански


*сликата е преземена од Didier Ruef - Реновација на руската црква во Женева.





Comments