Луѓето, старче, бараат светлина... Бараат да пијат вода од бистри извори...


 


Луѓето, старче, бараат светлина... Бараат да пијат вода од бистри извори...


Еднаш еден новинар го посети старецот Клеопа Илие и му рече:

Луѓето, старче, бараат светлина... Бараат да пијат вода од чисти извори...

А Старецот инспирирано додаде:

Да! Луѓето, сепак, имаат Светлина!

Светото Евангелие!

Пророците!

Апостолите!

Светите Отци!

Големите Исихасти!

Милиони наши маченици!

Па, тие мора да добијат светлина!!

Ама од мене, кој сум грешен и слаб човек, што да земат...

Односно, ако Апостол Павле апсолутно верувал во она што го пишува во своето писмо до Евреите: 

Христос дојде во светот да ги спаси грешниците, меѓу кои јас сум првиот (1. Тимотеј 1:15), јас и секој од нас, во што да веруваме за себе? Затоа, заблуда е да мислиме дека имаме способност да пренесуваме Светлина... Барем никого да не скандализираме и понизно да се бориме за нашиот спас.


Comments