Заедничката помош на Свети Серафим Саровски и Свети Гаврил Грузијски

 Заедничката помош на Свети Серафим Саровски и Свети Гаврил Грузијски 


Божјата слугинка Софија сведочи:

„Мојот сопруг и јас се скаравме откако ми забрани да продолжам да одам кај различни лекари и исцелители за да останам бремена. На мое големо жалење, му кажав навредливи зборови на мојот сопруг - мислејќи на фактот дека токму тој ме советуваше да барам начини за алтернативна и традиционална медицина. Излегол од дома и реков: кога ќе престанете да им верувате на бабите исцелители, тогаш јавими се. Бев толку навредена што не сакав сам да му се јавам. Невозможно е да се каже дека нашето семејство било црковно или длабоко религиозно. Поминаа околу пет дена, а на интернет наидов на информација дека во Москва ќе биде икона од Грузија, пред која се случуваат многу чуда и дека ќе донесат и дел од мошти. Си помислив: „Што имам да изгубам? Ќе одам и ќе се обидам да се излечам, бидејќи многумина веќе нашле утеха и исцеление“. Отидов, влегов во храмот, се приближив до иконата и почнав да прашувам кои се овие светители. Не го препознав веднаш Свети Серафим Саровски и не знаев ништо за Свети Гаврил. Очекував дека од иконата ќе истече миро или ќе блеска, бидејќи е чудесна, но не гледајќи такво нешто, малку се разочарав, но сепак ја бакнав и се вратив дома. По пат се сетив дека ништо не сум побарав од иконата, но се тешев со тоа што иконата сè уште не блескаше и не течеше миро, па не беше ништо страшно.

Неколку дена подоцна сонувам чуден сон. Стојам во црква со неколку жени, се одржува богослужба, неколку свештеници кадат, а еден стои на амвонот со крст и ги повторува зборовите: „Жени, послушајте се на своите мажи како на Господа, бидејќи мажот е глава на сопругата...“. Кога се разбудив душата ми беше немирна. Мислев дека ова е знак од Господ дека треба да се помирам со мојот сопруг и да му се извинам.

Се облеков и се вратив во црквата Ирининска, сега барем да побарам сила од Светителите да склучам мир со мојот сопруг. Влегов во црквата, се качив до иконата и видов: маж ми стоеше во ред за да ја види иконата. Не можев да поверувам како можеше да се случи таква случајност што, без да кажеме збор, решивме да дојдеме во храмот во исто време. Ова е и покрај фактот што пред тоа тие влегуваа во храмот еднаш годишно. Мојот сопруг исто така беше многу изненаден што ме виде. Ја бакна иконата, по мене. И пред да имам време да кажам дека решив да се извинам и да се помирам со него, тој ми ја подаде книгата „Добриот дедо Гаврил“ и рече: „Ја купив оваа книга. Ова е грузиски Светител. А тој е чудотворец“. Бев запрепастена. На корицата го препознав лицето на свештеникот кој во сон ми рече: „Жени, послушајте ги своите мажи...“. На иконата сликата беше поинаква, но на фотографијата беше лицето што го видов во сонот.

Тивко го напуштивме храмот, се помиривме, отидовме дома, а мојот сопруг ми рече: „Замисли, никој да не каже дека нема Господ. Знаеш ли зошто дојдов во црква? Сонував чуден сон... Како да стоев во црква, а Серафим Саровски таму служеше како свештеник, држеше темјан. А некој свештеник дојде на амвонот и повтори неколку пати: „Мажи, сакајте ги своите жени, како што Христос ја сакаше Црквата“. Се разбудив и не можев да најдам место за себе. Почнав да пребарувам на Интернет каде се наоѓа црквата Серафим Саровски и наидов на информација дека во црквата Иринински ќе има икона со Свети Серафим Саровски и Свети Гаврил Грузијски. Од фотографијата дознав дека Свети Гаврил бил тој што служел. Затоа отидов таму да да ја бакнам иконата и сакав да те повикам да се помириме“.

Душата ми затрепери, а солзите сами излегоа од моите очи. И му кажав на сопругот за мојот сон. Ја посетувавме иконата речиси секој ден, а потоа отидовме да ги посетиме родителите на мојот сопруг во Екатеринбург една недела. Му кажавме на свештеникот што го знаевме за нашите соништа, наш роднина. Откако дозна дека не сме во брак, не советуваше да се венчаме. По некое време во се венчавме, почнавме да одиме во црква, а пред само неколку недели дознавме дека сум бремена. Не можам да ги задржам солзите кога ја гледам иконата на Светителите, која ја купивме и ја поставивме на најистакнатото место во нашиот стан. Отидовме во Дивеево, ги поклонивме моштите на Свети Серафим Саровски, наскоро одиме во Грузија да ги поклониме моштите на Свети Гаврил, затоа што тие застапија за нас и не поддржуваа на таков пријателски начин. Не случајно иконата е наречена „Пријателство во Христа на рускиот и грузискиот православен народ“.

Comments