Петте мали зборови против ѓаволот...


 


Петте мали зборови против ѓаволот



Ние денес, секојдневните имитатори на малиот и слаб Давид, како да го победиме имагинарниот Голијат?

Што имал со себе Давид кога отишол да се бори со Голијат? Прачка и пет камења собрал од реката. Кога го виде Голијат не можеше да поверува дека ќе се бори против него. Можеби дури и мислеше дека е смешно.

Дојди кај мене, вели Голијат, и ќе го дадам твоето тело на птиците и животните да го јадат. Но Давид одговара: Ти доаѓаш кај мене со меч и копје, а јас доаѓам кај тебе во името на Бога. На овој ден Бог ќе те предаде во мои раце, а јас ќе те скршам. Тогаш Давид потрча кон Голијат. Зеде камен, го стави во својата прачка и го фрли со сета сила. Каменот отиде право кон главата на Голијат, и тој падна мртов!

Ние денес, секојдневните имитатори на малиот и слаб Давид, како да го победиме имагинарниот Голијат? Мора да бидеме вооружени како Давид. Ќе користиме и пет мазни „камења“, пет мали зборови.


1 збор-камен: Господи


2 збор-камен: Исусе


3 збор-камен: Христе


4-ти збор-камен: Милостив 


5. збор-камен: Боже


Овие зборови се нашето силно оружје, нашите „непобедливи камења“ против големиот непријател Голијат, ѓаволот, и ни даваат сила и сигурност да извикаме во нашата секојдневна борба: Ти, ѓаволе, дојди врз мене со имагинарен меч и копје (т.е. сите искушенија), но јас доаѓам кај тебе во името на Бога и со тоа ќе те победам.

Comments