Зошто да ги прифатам сите како што се?

 Зошто да ги прифатам сите како што се?


Но, може ли некој да каже дали брат ми греши? Дали е во ред да прави што сака со мене?

Секако. 

Тоа е правилно и нормално, бидејќи човек постапува според својот карактер. Како што свети светилката, како што ѕидот штити од сонце или ветер, така секој човек се однесува каков што е.

Нервозните ќе се налутат, кротките ќе се однесуваат нежно со вас, благородните ќе ви зборуваат нежно, а грубите природно ќе зборуваат лошо за вас.

Како што не можете да најдете грубост кај благородниците, така не можете да очекувате учтивост од безобразните.Секој со своето однесување го изразува вишокот на своето срце. Тој не може да ви даде ништо друго, не може да ви даде што сакате.

Ако некој може само диво да зборува, тоа значи дека неговиот ментален свет е таков. Кога сакам да се однесуваш со мене како што треба, тоа е како да ѝ кажеш на светлина, прекини ми го воздухот или на маса, дај ми глас.

Човекот се изразува како таткото, мајка му, според него неговото наследство, со животот што го живеел досега. Сето ова паѓа врз мене.

Она што можам да го направам е да ги прифатам сите такви какви што се, особено кога реагираат на мене, кога ќе излезат против мене, бидејќи тоа може да ме направи Светител.


Старец  Емилијан Симонопетриски

Comments