„Умирав...“. Православна Американска приказна за чудесното исцелување на иконата на Пресвета Богородица од Иберо, Хаваи...


 



„Умирав...“. Православна Американска приказна за чудесното исцелување на иконата на Пресвета Богородица од Иберо, Хаваи



Даниел, Православен Американец, две години боледувал од дегенеративно заболување на мозокот што му го одземало здравјето, работата и можноста да поминува време со семејството. Чувствуваше дека е на работ на животот и смртта.

Во мај 2023 година, неговата сопруга го поканила да оди во манастирот Свети Тихон и Даниел дојде во Пенсилванија и беше исцелен пред чудесната икона на Пресвета Богородица.

Во мај 2023 година, мојата сопруга предложи да го посетиме манастирот Свети Тихон за да ја видиме иконата на Пресвета Богородица од Иберија на Хаваи. Дотогаш, две години боледував од дегенеративно заболување на мозокот, кое сè уште не беше дијагностицирано. Мојата сопруга имаше слушнато многу за чудата на исцелување направени преку оваа икона.

Да ја кажам вистината, не очекував што ќе ми се случи тој ден. Во текот на две години постојано се молев за ослободување од мојата болест, но моите симптоми само се влошија. Ова започна во пролетта 2021 година кога почнаа да ми се случуваат чудни работи. Сè започна со проблеми со меморијата, кои стигнаа до тој степен што престанав да ги препознавам лицата на луѓето што ги познавав цел живот. Имав нарушување на срцевиот ритам и телото ми ослабе. Еден ден, во март 2022 година, се онесвестив на работа и се збогував со кариерата со која претходно ја поврзував мојата иднина. Од тој момент моето ментално здравје беше разнишано. Ги повторив зборовите на многу измачениот и праведен Јов и го проколнав денот на моето раѓање. Неколку пати се обидов да се вратам во мојот синдикат и секој пат ме пречекуваа со зборови дека се во опасност поради мене. Станав зависник од алкохол, што само ги влоши моите психички и физички страдања.

Конечно, по долга година ќорсокак, посетив болница и неподготвеност на мојот лекар да ги слуша моите поплаки, добив комбинација од лекови и витамини кои се чинеше дека ме одржуваат во повеќе или помалку функционална состојба. Го убедив синдикатот да ми дозволи да се вратам на работа и во ноември 2022 година се вратив на работа во електричната служба.

Но, до јануари забележав дека лековите и додатоците во исхраната веќе не делуваат. Сè уште можев да одам на работа, но колку подолго одев, работите стануваа полоши: веќе се борев да се справам со обемот на работа на секој ден, а кога се вратив дома, немав апсолутно никаква енергија да се занимавам со моето семејство. Се појавија и нови симптоми. Мојот говор се влоши, како и мојата способност јасно да ги артикулирам мислите. Се префрлив на темпо со многу помалку тешка физичка работа, претпоставувајќи дека ова е едноставно поради мојот обем на работа на градилиштето, што влијаеше на мене на сличен начин. Но, дури и во мојата канцеларија, мојата болест напредуваше со алармантна брзина. Речиси секоја недела во Црквата не можев ниту да стојам, ниту да го направам својот Крст. Неколку пати не можев да се приближам до Светиот Путир за да ги примам Телото и Крвта на нашиот Господ. И уште еден пат морав да слезам во инвалидска количка во подрумот на црквата на шолја кафе.

Така, до пролетта 2023 година, двапати доживеав губење на кариерата и здравјето. Дотогаш веќе прифатив дека отсега ќе бидам само во куќата, и тоа и покрај тоа што почнав да губам свест и да паѓам се почесто. Стигнав до точка кога веќе не можев да јадам правилно бидејќи не можев да им кажам на моите најблиски кога бев гладен и не можев да се сетам кога последен пат јадев. Бев сигурен дека наскоро ќе умрам. Во тоа време, губењето на работата веќе ми се чинеше ситница, бидејќи ме чекаше страшниот Христов суд, во кој, како што бев сигурен, немав ни најмала надеж да бидам оправдан. Мојата единствена мисла беше, како да имам време целосно да се покајам пред мојата смрт.

Сета моја вознемиреност исчезна на празникот Вознесение Христово, кога по богослужбата ме погоди длабокото и многу јасно сознание за љубовта на нашиот Господ кон сите нас, вклучително и мене. Чувствував дека сум подготвен да одам тивко до смртта. Тогаш моето срце почна да ги омекнува зборовите на Свети Порфириј Кавсокаливит:

Што сакаш, Господи мој, што и да сака Твојата љубов. Знам дека не сум достоен. Испрати ме каде што сака Твојата љубов. Јас заслужувам пекол. Дури и да ме испратиш во пеколот, посакувам и јас да бидам со Тебе таму. Едно сакам, едно посакувам, едно барам, Христе мој, е да бидам со Тебе, каде и како сакаш.

Пристигнавме во манастирот Свети  Тихон околу пладне. Речиси ништо не се сеќавам на тоа како стигнавме таму, ниту на самата операција, бидејќи моето сеќавање брзо се влошуваше. Она што навистина го паметам е огромна толпа луѓе: сите ги донесовме нашите болести и страдања пред Господа. Мислев дека тоа мора да беше истото чувството на оние кои беа во толпата околу Исус Христос, кога Тој одеше од град во град, и сите се надеваа само да ги допрат полите од Неговата облека и да го добијат благословот на Спасителот. Мојата сила се топеше со секој чекор додека одев кон иконата на нашата сакана Богородица и безгрешното зачнување. За малку ќе се откажав и веројатно ќе паднев да не беше еден љубезен брат по име Теодор кој ме поддржа. Се поклонив на иконата на Пресвета Богородица, со стравопочит од чудото на нејзиното помазание, потоа се обратив кон Архиепископот да ме помаза со Свето миро од чудотворната икона.

Штом Архиепископот се прекрсти над мојата глава и ме помаза со Свето миро, нешто драматично се смени во мене. Првата мисла беше, бев ужасно гладен. За мене тоа беше неверојатно, бидејќи пред тоа, неколку месеци не можев да чувствувам глад или дури да се сетам кога треба да јадам.

Заминав, сè уште потпрен на бастунот, бидејќи не очекував дека телото ќе ми се врати во нормала толку брзо. Но, стапот повеќе ме попречуваше отколку што ми помагаше, бидејќи нозете веќе ми одеа нормално. Кога стигнавме дома, се беше сосема јасно во мојата глава, а со едната рака го носев бастунот до дома, а со другата ќерка ми. Повторно се чувствував како да имам 18 години! Во текот на следната недела, чувствував дека мојата физичка сила е обновена и станав посилен и посилен. Оттогаш, никогаш не сум допрел бастун и немам потреба од лекови.

Умирав, но ми дадоа нов живот. Христос Воскресна и навистина живее меѓу нас! Слава Нему во вечни векови!


Божјиот слуга Даниел







Comments