Исцелување на бубрезите

 Исцелување на бубрезите


 Кога првпат слушнав за старец Порфириј, отидов да го посетам во Црквата Свети Герасим во поликлиниката во Атина.  Кога го видов, си помислив: „Па... Ова е прост монах... И на крајот од Литургијата ме покани во олтарот и ме помаза со Свето миро и ме седна. Имаш љубезна душа... рече тој и почна да зборува за мојот карактер и мојот живот.  Тогаш сфатив дека тоа воопшто не е обичен монах, затоа што ја гледа целата моја душа.

 Малку подоцна почнав да страдам од мокрење со крв, задржување итн.  По прегледот се покажа дека имам камен во бубрегот.  Еден петок отидов на лекар во болницата Благовештени и докторот закажа операција за понеделник.  Покаен, наведнат од остри болки со количка, веднаш отидов кај Старецот и му реков:

 – Докторот ми рече дека нема друг излез, треба да се оперирам во рок од три дена за да нема компликации на бубрезите... Се плашам.

 - Па, ќе ме слушаш?  Купи шише вода од киоскот и пиј малку и оди дома, па ќе видиш што ќе се случи.

 Додека зборуваше, ми покажа со раката кон мојот стомак.  Одев по тротоарот од плоштадот  Конкорд до Света Параскева дава купам вода за пиење.  Кога стигнав до Хилтон, каменот излезе незабележан од мене, без болка и бев излечен.  Кога го известив старецот за ова, тој насмеано ми рече: Оди кажи му го ова на твојот професор, кој инсистираше да се оперираш...

Свети Порфириј Кавсокаливит

Comments