„Те чекам во Самтавро“: чудото на Свети Гаврил Грузијски

 „Те чекам во Самтавро“: чудото на Свети Гаврил Грузијски 




Сосема случајно ја сретнав Елена Гецадзе на аеродромот во Тбилиси. Мојата сопруга ми го привлече вниманието со тоа што се крсти и ја прослави иконата на старец Гаврил Ургебадзе. Тоа беше во 2015 година. Пријдов ѝ, и ги дадов иконите и маслото осветено на гробот на старецот Гаврил и почнав да зборувам со неа: „Сите многу го сакаат [Свети Гаврил]! Реков. „Не може поинаку! Елена одговори со насмевка. А потоа ми ја раскажа својата приказна која ми остави силен впечаток и ја зајакна мојата вера во величественоста Господова. Ќе ја споделам оваа приказна со вас драги мои читатели.

Елена се сеќава: „Во февруари 2010 година, мојот помал син се онесвести за време на лекција во училиште (во Тбилиси). Наставниците повикале брза помош, а детето итно било пренесено во болница. Кога стигнав таму и го видов син ми во таква состојба, и јас се онесвестив. Кога дојдов и ги отворив очите, видов свештеник во црно како им помага на сестрите. Одеднаш ме погледна и ми рече „те чекам во Самтавро“. Во тој момент не го препознав и не внимавав на неговите зборови. Набрзо ми ги покажаа резултатите од тестовите и КТ на мозокот на син ми покажа дека има малигнен тумор со метастази на мозокот. Грузиските лекари одбија да го оперираат моето дете и не советуваа да продадеме се што имаме и да одиме или во Германија или во Израел на операцијата. Оваа лекарска одлука ме фрли во очај. Сакав да продадам сè и да одам во Германија, кога наеднаш здогледав фотографија закачена на ѕидот од просторијата за реанимација. Човекот кој им помагаше на медицинските сестри да ме извлечат беше над неа! Ги прашав кој е и тие ми рекоа дека тоа е Старец, човек кој поседува извонредни духовни дарови, на чиј гроб се случија многу исцеленија. Останав без зборови зачудена, што не можев ни да им кажам на лекарите дека го видов во болница! Затоа решив да одам во Мцхета без одлагање. Прашав каде е гробот на старецот и ми рекоа дека е во центарот на градот Мцхета, во манастирот Самтавро! Самтавро ... Токму тоа го кажа старецот во болницата .... И наеднаш сè ми стана јасно: не изгубив ни минута, и морав веднаш да отидам на гробот на старецот. Тоа го направив. Го зедов син ми со мене на гробот на светителот и се зачудив од она што го видов: имаше голем број верници, клекнати пред гробот, ги извадија прстените и крстовите и ги ставија на земја. Му се молев на старецот за помош да ја продадам куќата што поскоро и да заминеме во Германија на операција.

Следниот ден син ми повторно беше болен. Дури и се онесвести и бише однесен во болница, а интравенски го поврзаа со многу лекови. Инсистирав на мојот син да му направи уште едно компјутерско скенирање на главата за да дознаам до каде напредувала болеста. Потоа повторно го направија скенирањето. Но, времето помина, резултатите доцнеа, а јас бев ужасно загрижна и вознемирена. Одеднаш ме повикаа во собата за консултации на лекар и ме известија: „Госпоѓо Елена, имаме добри вести за вас, иако не можеме да го објасниме овој феномен: со вашето дете се е апсолутно во ред - нема знаци на тумор на мозокот или метастази. ! Извршивме две одделни скенирања и двапати ги проверивме резултатите, но не најдовме ништо! Сепак, резултатите од претходното скенирање беа сосема различни. Од медицинска гледна точка, ова е необјасниво!‘ среќно извикав и повторно се онесвестив. Одеднаш повторно го видов истиот „свештеник“, нашиот старец Гаврил, кој се смешкаше и не прекрстуваше. Додека се освестував, ја споделив мојата приказна со лекарите и медицинските сестри кои слушаа без здив и плачеа! Тие плачеа и му се заблагодарија на Бога за таквото големо и непредвидливо чудо! Што се однесува за мене, по тој чудесен настан почнав да одам во црква и секој ден му благодариме на Свети Гаврил и му го читаме Акатистот на овој величествен подвижник кој им помага на оние кои страдаат и се застапува за нас во Царството Небесно.


Извор: monkgabriel.ge


Comments