„ПРЕСТАНИ ДА СПИЕШ! АЈДЕ ДА СЕ ЗАБАВУВАМЕ!" За едно од новите чуда на Свети Гаврил Грузијски

„ПРЕСТАНИ ДА СПИЕШ! АЈДЕ ДА СЕ ЗАБАВУВАМЕ!"

За едно од новите чуда на Свети Гаврил Грузијски 




Во април 2019 година, мојата осумнаесетгодишна ќерка Лариса беше удрена од автомобил. Кога ме повикаа и ме известија што се случило, бев во црква. Кога сум во црква, обично или го исклучувам мобилниот или го ставам тивко. Веројатно, моето срцет сугерираше дека нешто не е во ред. Го зедов телефонот и извикав од ужас: „Господи, зошто!!! И истрчав од храмот.


Кога стигнав во болницата, лекарите веќе ја правеа операцијата и со сите сили се бореа да ја спасат ќерка ми. Покрај сериозните скршеници, Лариса имала и трауматска повреда на мозокот и затворена повреда на градниот кош. Лекарите направиле се што е можно и успешно ја извршиле операцијата, но ќерка ми паднала во кома поради трауматска повреда на мозокот и други компликации. За сето ова време длабоко му се молев на Свети Гаврил за спас на ќерка ми. Нејзината состојба остана стабилна и сериозна, лекарите не кажаа ништо охрабрувачки.


На празникот Преображение Господово отидов во црква и се причестив. По причестувањето, еден монах дојде кај мене, ми даде голема просфора и рече: „Епископот ти го даде ова“. Поради тоа што монахот што ми ја предаде просфората беше наведнат и не ме погледна в лице, јас не го видов. Неговите зборови ми беа чудни, бидејќи тој ден во храмот служеше само свештеникот, таму немаше епископ. Не можев а да не се запрашам кој е овој монах и од кој епископ ми ја даде просфората.


Поминаа неколку дена и се јавија од болницата. Лариса се освести! Истрчав со неверојатна брзина до мојата сакана единствена ќерка. Таа се освести! Кога отидов да ја видам, таа плачеше... И јас плачев. Се обидував на секој можен начин да ја утешам, вклучително и кажувајќи ѝ дека горливо му се молам на еден современ грузиски светител, чие име е старец Гаврил.


- Покажи ми! – побара ќерка ми.

- Како да се покаже? „Тој е Светител тој е во Царството Небесно“, одговорив збунето.


– Покажи ми фотографија, мамо, под итно!


Влегов на интернет, отворив фотографија од Светителот и и ја покажав на Лариса. Нејзината реакција ме изненади и преплаши. Лариса многу плачеше. Таа никогаш не била црковна и не разбирала зошто одев во црква. И одеднаш ваква реакција на фотографијата на старец Гаврил! Кога малку се смири, од неа го слушнав неверојатното:


„Мамо, знаеш, спиев и го видов токму овој Светител, но не можев да се разбудам или да се освестам. Тој дојде кај мене и ми рече дека "љубовта е повисока од се на светот". И денес дојде до мојот кревет и ми викна: „Престани да спиеш! Ајде да се забавуваме!"


Се замрзнав на место и повторно ми течеа солзи од очите. Дали знаете кој датум беше? 26 август е роденден на старец Гаврил! На својот роденден, нашиот сакан старец Гаврил по втор пат и подари живот на ќерка ми!


Од тогаш поминаа 4 години. Ќерка ми стана црковна членка и пее во хорот. Нарачавме икона на старец Гаврил од Грузија, која стои на најистакнатото место кај нас. И секоја година на овој ден целото наше семејство го слави роденденот на Старец Гаврил, пее тропар и кондак, му чита акатист на светителот, гледа филмови за него, седнува на трпезата и го памети како голем светител испратен кај нас од Бога во нашите тешки денови.


Да, знаете што е уште поневеројатно... Излегува дека старецот Гаврил ѝ рекол на ќерка ми кога била во кома: „Кажи ѝ на мајка ти дека не треба да го прекоруваме Господа, туку само да му благодариме“.


Ја сфатив мојата грешка, за која навистина се каам. На крајот на краиштата, тогаш во црквата, кога ми кажаа што се случило, извикав: „Господи, за што?!“ И истрчав од црквата толку брзо што дури и ништо не побарав од Бога и не се покајав што толку дрско се пожалив. А зборовите на старец Гаврил: „Кажи и на мајка ти да не го прекоруваме Господа, туку само да Му благодариме“, ме отрезни и ме научи на едно: што и да се случи, треба да му благодариш на Бога. Треба да прашувате, а не да прекорувате.


Прости ми, Боже! Ти благодарам што ни испрати толку голем твој светител Гаврил Грузијски 


Људмила Панич

Comments