Клинците на мојот Крст...


 


Клинците на мојот Крст 


На 44-годишна возраст, Бог ми откри што ќе ме држи цврсто до крајот на мојот живот на тесниот и заморен пат што го избрав, оној на „нечесната пома катарзија“ како што вели и Свети Јован Синаитски!

Оттогаш до последниот здив, клевета, навреда, презир не ме остави ниту еден момент!

Не сакам да зборувам со вас за инциденти или луѓе!

Можеби ќе ве скандализирам со помисла на огорченост и оценка!

Вака нема да можеш да разбереш, дека сум сакал дури и клевета и навреда и презир!

Дали сте изненадени?

А сепак научив да ги гледам како клинци на мојот Крст!

Ова беше патот до моето Воскресение!

Биди благословен!

Ме научија да сакам, ослободен од нервозата да угодувам, да шармирам, да ме почестуваат!

Ме научија да гледам кон скромните и презрените, кон простите, секојдневни и безимени луѓе, кон златото на земјата!



Свети Нектариј Егински

Comments