Сакам, мој Откупителу, да се спасам...


 




Сакам, мој Откупителу, да се спасам...



Дури и ако ти се чини дека самиот Бог ти вели дека не си една од неговите овци,никако не смееш да

ја изгубиш надежта и храброста што ја имаш во него,туку понизно да му кажеш:

Да, во право си, Боже мој,

што ме осудуваш за моите гревови.

Но имам поголема храброст во Твојата милост што ќе ми простиш.

Затоа Те молам за спасение на ова Твое настрадано суштество,кое

секако беше осудено за својата злоба,но беше откупено по цената на твојата Света Крв.

Сакам, Искупителу мој,да бидам спасен, за Твојата слава во надежта на Твојата неизмерна милост.

Затоа се оставам целосно во Твои раце и оставам да ми биде направено тоа што те радува.

Зашто ти си мојот единствен Господ.

па дури и да ме убиеш, јас ги полагам моите живи надежи на Тебе.


Свети Никодим Светогорец 

Comments