Доаѓаат тешки денови во животот на нашето отпадништво...


 



Доаѓаат тешки денови во животот на нашето отпадништво



...Јас живеам, ми рече Старецот, со агонијата на светот, светот што стана маса, и маршира како овца на колење, без протест и обидувајќи се да избега од рацете на сигурната смрт.  сатаната ги хипнотизирал луѓето и ги користи…

Во нашите последни денови стравот и несигурноста опасно ќе се зголемат. Така сè ќе биде парализирано од рамнодушност, агресијата ќе расте во групна форма и  човекот ќе заборави дека е човек, суштество Божјо...

Доаѓаат тешки денови во нашиот живот на отпадништво. Нема да помине долго пред да се појави сатанската власт. Земјата ќе стенка под неговото страшно и тиранско владеење. Секој град и село ќе изгледаат како лудница, бидејќи луѓето ќе се јадат без каење, бидејќи сами ќе бидат напуштени...

Пресветата Богородица ми покажа слика и претставуваше безброј луѓе кои тонат во бескрајна рамнина како да ги вшмукува калта, извикувајќи очајни гласови. На оваа глетка почувствувавте ужас и исполнети со вознемиреност.

И го слушнав, ми кажа Старецот, гласот на пророкот преку устата на Пресвета Богородица што ми вели:  Овчарите ми го уништија лозјето и го претворија во кал. 

 Старецот, кажувајќи ми ги овие работи, ја имаше врз себе сета жалба на светот и сета животна беда.

Оружјето на сатанско влијание ќе стане во рацете на злите, погубно за оние кои нема да имаат вера... Луѓето речиси ќе одбијат да не слушаат. За да му бидеме корисни на утрешниот човек, ние, кои веруваме, мора да имаме изобилство на добрина и љубов...


Старец Филотеј Зервакос 

Comments