ДАЈ МУ ГО СРЦЕТО НА ХРИСТА

ДАЈ МУ ГО СРЦЕТО НА ХРИСТА

Живеев рајски живот на Света Гора. Имав околу 12 години кога отидов таму. Имав двајца духовни старешини на кои им бев целосно послушен. Еднаш ме испратија да донесам две вреќи ѓубриво за нивните бавчи... трчав бос, скокајќи меѓу камења и камења. Косата ми беше неисчешлана и извикав во пустината: „Неизвалкана, неизвалкана, нераспадлива, чиста, чиста Дево...“ а исто така „Господи Исусе Христе, помилуј ме...“ и други химни кои ги имав напаметено од црковните служби . Кога некој би ме видел, веројатно би си рекол: „Овој монах полуде.“ И навистина, божествената љубов е еден вид свето лудило што го освојува човекот и ги менува и душата и телото...

Она што сакам да ви го кажам е тоа што видов дека ми се случи. Мојата душа се промени поради мојата љубов кон Христос. Дури и лицето ми се смени... Еден ден, кога повторно трчав со божествен нагон да ги исполнам наредбите по кои бев испратен, случајно го видов моето лице во чаша... И бев зачуден како мојот живот во Христос, кој го живеев на Света Гора, ми го подобри изгледот. За ова станува збор и во Св. Писмото „Весело срце го прави лицето весело... “ (Изреки 15:13). И вие исто така, штом Го засакате Христа, ... ќе видите дека сите овие промени ви се случуваат. Дајте му го своето срце на Христа и сè друго станува Негова задача.

Свети Порфириј Кавсокаливит 

Comments