За да одиме напред мораме да простиме…

 За да одиме напред мораме да простиме…


На луѓето им е тешко да простат поради многу причини, но најмногу од страв. Стравот нè тера да се браниме, да се затвораме, да газиме трње и на крајот да не боли и да тагуваме.

А сепак простувањето е пат до среќата, исполнувањето, еволуцијата и созревањето на нашето битие. Простувањето не е само морал без вкус и мирис. Еден ден мора. Уште еден страв од Божјата казна.

Избирам прошка затоа што вака чувствувам дека Бог расте во мене, се шири и цвета како битие. Да ме ​​исполни со светлина и радост. Дали сакате да бидете среќни, здрави, блескави и светли, да почувствувате како вашиот дух расте, цвета и се разубавува? Научете да сакате и да простувате.

Ова во никој случај не значи дека живеете без граници, туку дека живеете без злоба. Тоа не значи дека заборавате, туку дека продолжувате понатаму. Продолжуваш со животот, менуваш страници, на нова табла го пишуваш патот на своето постоење. Без токсични емоции, одмазда и огорченост, без менталните вреќи кои ги клекнуваат чекорите на вашата душа. Ослободете се од секоја токсична емоција што ве прави болни, живејте поблиску до она што Бог ве создал да бидете, светлина и радост.

Се сеќавам дека еднаш сретнав еден блажен Божји човек, монах, кој кога зборуваше со тебе можеше да го почувствуваш неговиот здив како шири неверојатен мирис, како мирис на десетици расцутени рози. Беше толку сладок и позитивен, се одмаравте во негова близина затоа што тој прости во себе, односно им направи почивалиште на сенките и раните. Склучи мир со себе и со оние што го огорчуваа.

Кога простувам, се повикувам да ги сместам оние кои не се вклопуваат со мене или јас не се вклопувам со нив. Да ги вклопам во мене оние кои ми отежнаа или повредија, да им дадам простор во срцето и животот. Да речам „дојди татко, дојди мајко, дојди пријателе, дојди колега или шефе, седни кај мене. Има простор и за тебе...“.

Ова значи дека ми е жал за сите оние на кои им го давам просторот што треба да го имаат во моето срце. Ги ставам. Односно, почнувам да препознавам дека сите оние што ги видов, запознав и се поврзав, играјќи улога во мојот живот, не беа случајни личности. Сите ме научија нешто, ме научија нешто, ми сервираа, ме тераа некаде или ме благословија. Секој беше мој учител, на кој Бог им дозволи да дојде во мојот живот, а јас да дојдам во нивниот, за преку тешка или благословена интеракција да можат да дадат и да земат животни лекции.

Ние сме суштества кои маршираат кон Царството Божјо и на нашиот пат мора да добиеме лекции за духовна еволуција. Секој човек, секое искуство и настан, е и покана, покана за лекција за бесмртноста.

Затоа мора да простиме, да продолжиме понатаму….


Животот не чека, рајот нè чека...


 

Отец Хараламбос Пападопулос

Comments