Се појавија три ангели и ми рекоа...


 


 Се појавија три ангели и ми рекоа:



 Имав пријателка во светот по име Софија.  Таа беше учителка.  Нејзините родители биле духовни луѓе.

 Самата таа имала многу дарови, но не верувала во Света Троица.  Учителка, дури и да не верува дека Света Троица е иста!

 Јас и реков: Што ќе им кажеш на децата?

 Се вознемирив и и направив многу бројаници, Господ да ја просветли.  Една вечер во четири часот наутро слушам тропање на вратата.

 -Кој е;  Јас велам.

 - Јас сум Софија, отвори ми.

 Таа дојде плачејќи и ми рече:

 - Слушај што видов - седни да ти кажам за Света Троица.  Се појавија три ангели и ми рекоа: Видете, испитајте не од глава до нога, дали се разликуваме еден од друг.

 Ги почувствував нивните очи, нивните лица, нивните раце, ги почувствував сите и сите беа исти.

 Има ли разлика?, ме прашаа.

 Не, нема, им одговарам.

 Сега сте убедени во Света Троица?  Од сега па натаму, верувајте.

 Софија почна да плаче и рече:

 - Ти се молеше за мене.

 - Мајка ти, која е света жена, се моли за тебе. И реков.

 После тоа таа стана многу верна.

 Сега тоа ќе го проповедам на училиште, ми рече таа.

 Види, велам, што прави Бог!  Што е вера, а што е милоста Божја!  Што и да се каже, Божјата големина не може да се пренесе.  Бог директно ѝ ги открил неразбирливите работи во нејзиниот ум.


 Од книгата: Зборови на срцето - Старица Макрина Васополу


Comments