Свети Гаврил Грузијски по милоста Божја: Направете три молитви

 Свети Гаврил Грузијски по милоста Божја: Направете три молитви

Прво на Пресветата Богородица, па на Света Нина и трета на Свети Ѓорѓи и се ќе биде добро.
Ретко се разболував.  Се молев и со Божја помош бев здрава.  Но, еднаш се разболев толку тешко што страдав повеќе од една година.  Многу се молев, молев, се прекрстив со Светото масло, но ништо не ми помогна.  Отидов кај Свети Гаврил и се пожалив.
– Ништо не ми помага.  Што да се прави;  Поради кој мој грев ја добив оваа болест?
– Не е од грев.  Господ ве потсетува на вашата слабост.  Дека си ништо, што мислиш дека си многу јака!  Што мислеше?
И тогаш ме увери:
- Направете три молитви.
Прво на Пресветата Богородица, па на Света Нина и трета на Свети Ѓорѓи и се ќе биде добро.
Всушност.  Направив како што ми рече Светиот и оздравев, иако и претходно се молев, но по молитвите на Свети Гаврил, Господ ме помилува.
Еден свештеник се пофалил дека одел пеш точно по патеката на Света Нина.  Кога отишол кај Свети Гаврил, тој истакнал:
– Добро е да се види аџилакот на Света Нина, но да се обидеш да ги следиш токму нејзините стапки покажува гордост.  Главното не е да одиме по патеките по кои таа одела, туку да се трудиме да го примениме она што нè научи Света Нина.  Со Божја помош, Светителот може да премине на такви места, каде што може да се скрши друг.





Comments