Свети Јаков Цаликис: Се појави жив и излечи пациент од долготрајна депресија!

 Свети Јаков Цаликис: Се појави жив и излечи пациент од долготрајна депресија!



На крајот на 1993 година, до крајот на 2007 година, мојот сопруг наеднаш без причина падна во тешка депресија, поради што стана ментално, физички и духовно инвалид и западна во мизерна состојба.

Тој беше скелет.  Оваа искушение траеше речиси четиринаесет години без лекарите да можат да направат нешто за да ја подобрат неговата состојба.
За време на ова искушение сите не напуштија и бевме сами.  Заедно се боревме, тој со своето искушение а јас со својата непоколеблива вера во Светиот Бог, молејќи Го, преку Пресвета Богородица и старецот Јаков Цаликис, да го скрати овој судски процес, за да му биде добро
Сите овие години, и покрај тоа што имавме многу други сериозни искушенија, не се сомневавме и не се загрижувавме за исходот на оваа ситуација, бидејќи Свети Силуан Атонски рече: “само страдаме додека не се смириме, а потоа тагата автоматски исчезнува„.
Кој се засолни во верата во Светиот Бог, невозможно е да избега од него во срам.
И навистина, едно попладне, во јуни 2007 година, додека маж ми спиеше, жив го посети старецот Јаков Цаликис и му рече: Овие ги оставам овде.  Судењето ти заврши, стани, немаш ништо. Ти си здрав.
И веднаш стана од кревет среќен и полн со емоции, дојде и ми кажа за чудото.
Го прашав:
- Кој е овој Старец што се појави пред тебе?
И тој ми вели:
- Не знам.  Донеси ми ги иконите од Светителите што ги имаш за да ти ги покажам.
Понизно реков, имам околу двесте икони во куќа.  Донесов сè.  Никаде не можеше да го најде.
Потоа му дадов книга со слики од старецот и штом го виде, плачеше и радосно ми рече:
-Тоа е тој.  Тоа е тој.
Апсолутно мораме, му реков, да го посетиме старецот во Светиот манастир Свети Давид и тој ми рече да одиме веднаш.  Потоа отидовме да го посетиме манастирот на Свети Давид.

Сведоштво на РГ* Никозија 

Comments