Давај доброволно, давај со љубов

 Ако барем еднаш во животот му дадеш палто на скитник, не сте презрени, затоа што имаш четири палта во плакарот, нашите плакари се полни со алишта, а тој стои во кошула на минус осум, тогаш на Страшниот суд Христос ќе те сретне во оваа палто.  Веќе ќе заборавиш на тоа, ќе стоиш тресејќи се и ќе размислуваш дали ќе одиш во пекол,  а Господ ќе рече - ми беше ладно, бев гол, а ти ме облече.

Не можеме да им помогнеме на сите, туку само некому, а потоа делумно, ова е мудрост.
Давај доброволно, давај со љубов. Ако давате, тогаш дајте нешто скапо што не ви треба.  А некогаш ќе се дадат и такви што е штета да се фрли.  Дајте го она што вие самите би го јаделе, но дајте му го на некој друг тоа е жртва. Кој им позајмува на сиромашните, му позајмува на Бога, сакаш ли Бог да биде должник?  Бог никому ништо не должи, но ако јас дадам нешто на сиромашните, тогаш Господ доброволно ми станува должник.  
Спаси се Себеси.
Протоереј Андреј Ткачев 

Comments