Дево моја, од се срце ти благодарам!

 Дево моја, од се срце ти благодарам!

 Колку луѓе Те молат со очи полни со молба и надеж?

 Надеж за исполнување на ова лично и посакувано Чудо…

 Ден, ноќ, луѓе од сите возрасти, се молат кон Тебе, и Ti како Мајка полна со љубов, земи ги во раце, молитвите и молбите на верните, како другите бисери, и пренеси ги на Твојот Син, Создателот на целиот свет.

 Со солзи во очите бараш од твојот Син и нашиот Спасител да ги чуе молитвите и да даде радост и решение за проблемите на светот.

 Ти си Посредник на целиот свет, Ти се застапуваш во Христа за наша корист.  

Ти си нашата Надеж и нашата поддршка, ослободување во бурите што ги има животот.

 Колку и да ни се тешки работите во животот, ние несвесно плачеме „Богородица моја“.

 Ти, слушни нè нас, особено мене најгрешниот никогаш не го скрати Твоето присуство за мене, СЕКОГАШ си билa со мене, што и да Те прашав, како Мила Мајка, НИКОГАШ не си ја расипалa мојата „љубезност“ секогаш Ти ме слушаше, секогаш ми го даваше тоа што го барав.

 Те молам, Богородице моја, да бидеш крај мене сега, сега и секогаш, и како Мајка, фати ме за рака и води ме кон она што е исправно и богоугодно.

 Дево моја, од се срце ти благодарам! 

 Само Ти можеш да ми го дадеш тоа што го барам, само знам дека Ти ќе ме слушнеш, само Ти ќе ми го дадеш решението за проблемот што ме засега!

 Ти благодарам Богородице моја!!!

 И јас те имам за посредник, до човекољубивиот Бог, не контролирај ги моите постапки, пред Ангелите, Те молам, Дево, помогни ми брзо...



Comments