Боже, дај ми го тоа што никој не го сака од тебе...

 Боже, дај ми го тоа што никој не го сака од тебе…



 Боже мој, не барам од тебе одмор и мир, ниту душа, ниту тело… Не барам ниту богатство, ниту успех, ниту здравје.

 Овие работи бараат толку многу што ништо нема да ви преостане да дадете.  Дај ми, Боже, тоа што ти остана.  Дај ми го она што никој не го сака од тебе…

 И еве за што ти се молам, Боже мој:

 …да ми дадеш храброст да не се задоволам со лесно решение

 …да можам да се заштитам од моите недостижни и екстравагантни соништа и да се борам со нив.

 … предавањето да не е опција

 …да не сметам на „невозможно“ туку на привремено

 …нека изненадувањето ми биде утрешен сојузник.

 …смирен и тивок очај што отстапува место за немилосрдна борба дури и да не победам.

 … стравот да не ми е избор бидејќи стравот е затвор кој ги замрзнува мислите и емоциите. 

 …да сум способен да се спротивставам на стравот затоа што човекот со страв е неслободен човек

 …да живеам, а не само да преживеам

 …да ја држам надежта како знаме, дури и се околу мене да се урне.  Да стојам таму раскрвавен, растргнат, распарчен, да ја следам мојата душа и да ја водам мојата борба.


 Амин


Света Гора

Comments