Рамнодушноста е грев…

 Рамнодушноста е грев…


Навистина, понекогаш не ја чувствувам твојата болка, твојата тага, твојата вознемиреност, твоето срце што чука, напнатоста што ја чувствуваш, твојот умор и можеби те растажувам.

Но, не ми се лути, бидејќи не е дека не ми е грижа, не е дека не те сакам. Можеби во тој момент сум „на друго место“.

Веројатно не обрнав доволно внимание на тоа низ што поминувате или не ви обрнав внимание на начинот на кој вие би сакале да обрнам внимание и да ве поддржам.

Не сакам да се оправдувам, затоа се извинувам, затоа се трудам, затоа останувам „тука“.

Ти го имаш твоето, но и јас моето.

Вие може да се чувствувате на еден начин, јас може да се чувствувам на друг начин.

Тешко е кога си одморен да ги разбереш уморните.

Тешко е кога сте среќни и безгрижни да разберете некој што е тажен и под стрес.

Тешко е кога не ве боли да ја почувствувате болката.

Тешко е кога си сит да ги разбереш гладните.

Но, ова е нашата борба. Ова е патот на нашето дружење.

Ова е патот на љубовта кој ме повикува и те повикува да не бидеш рамнодушен туку да се вкрстиш со другиот, да сочувствуваш со другиот, да го разбираш и чувствуваш другиот.

Затоа се извинувам.

Затоа барам од Бога просветлување за да не паднам повторно во стапицата на рамнодушноста.

Затоа што рамнодушноста или непочитувањето кон она што го чувствувате, кон она низ што поминувате, за мене е голем пад.

Затоа што не е грев само ако ти наштетам. Грев е и да не ти правам добро додека можам.

И секако е добро да ти помогнам, макар и малку, да го кренеш својот Крст, кој го раѓа немилосрдното секојдневие.

Жал ми е што не бев како добриот Самарјанин кој не помина, не се грижеше, не ја погледна својата жртва, туку стоеше на врвот на пожртвуваната љубов, нудејќи утеха и топла прегратка ,на својот страдален ближен кој во тоа време му бил потребен.

Нека и јас и сите ние еден ден го стекнеме овој став на добриот Самарјанин, за да можеме со нашите животи да дадеме кислород и живот, радост и олеснување на животите на оние околу нас.

Архимандрит Павлос Пападопулос

Comments