Еден монах, постојано ја повторуваше молитвата ГОСПОДИ ИСУСЕ ХРИСТЕ, ПОМИЛУЈ МЕ, и знаеше дека...


 


Еден монах, постојано ја повторуваше молитвата ГОСПОДИ ИСУСЕ ХРИСТЕ, ПОМИЛУЈ МЕ, и знаеше дека...


 ...Со оваа постојана молитва ќе се растворат сите внатрешни пречки, стравови, таги и Христос ќе ви помогне да имате скрушено срце и токму тогаш сатанската сила ќе биде здробена.

 Како што некој се плаши да го допре вжештеното железо со раката, така и ѓаволот се плаши, што е предизвикано од молитвата  ГОСПОДИ ИСУСЕ ХРИСТЕ, ПОМИЛУВАЈ МЕ.

 Срце скрушено предизвикано од оваа постојана молитва го протерува гревот и сето сатанско лукавство, ја понижува гордоста на ѓаволот и обезбедува спасение на душата.  Пред скрушеното срце, со молитвата  ГОСПОДИ ИСУСЕ ХРИСТЕ, ПОМИЛУВАЈ МЕ, сатаната и неговите демони бегаат побрзо од гром.

 Како што не можете да ги измерите движењата на крилјата на пчелата кога лета, така не можете да ги согледате брзите чекори на сатаната.  Кога ќе го остави лицето на скрушеното срце со постојана молитва ГОСПОДИ ИСУСЕ ХРИСТЕ, ПОМИЛУВАЈ МЕ.

 Како што тој што јавно зборува за огнот, штом тој го опкружува веднаш застанува и заминува, така и сатаната кој јавно зборува за секое зло застанува и заминува од човекот со скрушено срце, по молитвата ГОСПОДИ ИСУСЕ  ХРИСТЕ, ПОМИЛУВАЈ МЕ.

 Кога демонот ќе го пребара твоето срце кое ја изговара молитвата ГОСПОДИ ИСУСЕ ХРИСТЕ, ПОМИЛУЈ МЕ, тој прво ги подготвува своите чекори за да избега од неговиот страв. Секоја доблест го плаши ѓаволот исто како зајакот кој е бркан од  кучето.

 Како што зајакот сфаќа дека е тешко да избега од потера на кучиња, така демонот е сигурен дека молњата на скрушеното срце ќе го достигне побрзо од која било друга доблест  по молитвата ГОСПОДИ ИСУСЕ ХРИСТЕ, ПОМИЛУВАЈ МЕ.

 Ноевите не се плашат од налетот на орелот колку што демоните се плашат од налетот на скрушеното срце со молитвата  ГОСПОДИ ИСУСЕ ХРИСТЕ, ПОМИЛУВАЈ МЕ.

 Како што змијата се плаши од канџите на мачката повеќе од било што, така и ѓаволот се плаши повеќе од која било друга доблест од скрушеното срце по волја на ГОСПОДИ ИСУСЕ ХРИСТЕ, ПОМИЛУВАЈ МЕ.

 Кој ќе си го скруши срцето со молитвата ГОСПОДИ ИСУСЕ ХРИСТЕ ПОМИЛУЈ МЕ, го има сатаната под нозете како мравка и не се плаши од него.  А кој не го скруши, го има како лав и затоа секогаш се плаши од него.

 Дали си ја препотил својата мака молејќи се од се срце?  Радувај се, зашто практично си ја подржал потта на својот Господ Христос, кој во својата молитва потта му беше како капки крв, паѓајќи на земја.


 Света Гора


Comments