Христос ги пали.Тој ги контролира, само со негово име...


 


Христос ги пали.Тој ги контролира, само со негово име



 - Отец, јас сум млад, модерен и не се издвојував од другите.  Во одреден момент почнав да одам во Црква, да правам духовни работи и да читам многу од Новиот завет.  Со радост и ентузијазам почнав да им раскажувам на пријателите за Христос.

 Конечно, малку по малку… ги изгубив сите!

 Ме тргнаа настрана и ме наклеветија поради мојата вера.  Згрешив што им кажав на нив, требаше тоа да го задржам за себе.

 Затоа што мислам дека во такви работи пријателствата се раздвојуваат, и има недоразбирања.

 Отец, останав сам, тажен сум, слаб сум, се пресметувам и сето тоа ме распарчува, не ми е добро.

 - Дете мое, добро е за тебе, лошо е за нив.

 Ти ја исповеда својата вера со твојот ентузијазам и твојата радост, и не би ми било грижа да сум на твое место.

 Би бил тажен, се разбира, тоа е природно, но ќе најдам нови пријатели, како мене.  Да ги имаме истите верувања.

 Ако добро се сеќаваш, ти пишав тогаш, задржија малку возбудата.

 Треба малку разлика.

 Не секој го прифаќа Бога така наеднаш, ако веќе немаат врска со Него!

Те знаеја дека си како нив,кога беше без Бога!

 Кога одеднаш ќе се претставите како проповедник на Евангелието, следното нешто што треба да направите е...!

 Нивната иронија и вашето отстранување од нивниот круг тогаш започна.

 И мене сите ме прифатија како народен и модерен Јован.

 Кога ја облеков мантија, и станав Игнатиј, сите се тргна настрана!

 Зошто;  Што се смени?  Името?  Алишта?  Што?

 Затоа што во основа бев истата личност.

 Христос ги пали. Тој ги контролира, само со Неговото име.

 Господ е голем!

 Добар ден, мое благословено дете.


 отец Игнатиј Казакос


Comments