Исцелен од зависност од дрога

 Исцелен од зависност од дрога


Света Блажена Мајка Матрона, моли се на Бога за нас!

Можев да видам многу чуда преку молитвите на нашата омилена, Блажена Матрона.  Но, би сакал да им ја кажам на луѓето најневеројатната случка за да веруваат во најголемата молитвена моќ на нашата драга Света благословена Матрона.
Пријателката на ќерка ми имаше син кој беше наркоман и заврши во болница од предозирање во многу тешка состојба учел во воено училиште.  Неговата мајка не знаела како да му помогне на синот, видела дека неговата состојба е сериозна.  И одеднаш се сетила дека одам во Црква и реши да побара помош од мене преку ќерка ми.  И ја донесов книгата „Животот на Блажената Старица Матрона“ и реков: „Тамара, прочитај ја оваа книга и ако ти лежи на душата, тогаш ќе разговараме“.  Факт е дека таа никогаш не била во Храмот и дали е крстена или не, не знае.
Две недели подоцна ја донесе книгата и замина, а по уште две се јави и побара да одам со неа на гробот на Блажената Матронушка.  Ова беше во април 2002 година.  Веднаш отидовме.  Ѝ објаснив што треба да се направи на гробот: запалете ги свеќите, земете го песокот и повторувај по мене, затоа што таа не знаеше молитви.  Потоа отидовме до ковчегот и иконата на Блажената  Матронушка во Црквата на Светиот Дух на гробиштата Даниловское и се возевме дома во тишина.  Околу еден месец подоцна, таа и кажа на ќерка ми сон: гледа храм, влезе, лево висока маса со свеќи, десно продавница за икони, пред металните врати и самиот влез во храмот преку чекор, т.е.  праг.  И во тоа време отидов кај ќерка ми, каде Тамара ми кажа за сонот.  А тој вели: „Никогаш не сум бил во храмот.  Но, кога излегов од него, видов обиколка на децата и Матронушка, која ме повика да ја следам“.

Од описот на храмот и иконите во него, сфатив дека тоа е Сретенски Манастирот.  На што реков: „Па, ајде да одиме, те вика Матронушка“.

Два дена подоцна отидовме во манастирот Сретенски.  И што беше моето изненадување, таа откако влезе во храмот почна да плаче: „Видов сè ...“ - и толку многу пати.

Таа долго време стоеше кај иконата на Светата блажена Матрона и нејзините солзи се истураа директно на подот.  Потоа отидовме во продавницата за икони, купивме нешто за куќата и кога излеговме, видовме група ученици од црковното училиште.  И тука умот на Тамара беше на работ на лудило.  Таа почна да вика: „Еве ги, еве ги“.  Полека ја одведов, а на излезот таа одеднаш повторно извика: „Еве, Матронушка ме повика да ја следам“.

Возевме дома во тишина.  И оттогаш, преку молитвите на Светата Блажена Матрона, нејзиниот син не користел дрога.  Работи, основа семејство.

Им благодарам на Светата Блажена Матрона за спасението на Божјиот слуга Виктор и на сите луѓе на кои таа им помогна.  Фала му на Бога за сè!

Божјиот слуга Татјана,
Москва


Comments