Старецот клекнал пред ликот на Свети Давид... Неговата молитва траела цели осум часа.

 Старецот клекнал пред ликот на Свети Давид... Неговата молитва траела цели осум часа.

Вреди да ви раскажам една случка што се случила во Кавсокаливија заедно со Свети Порфириј, која се однесува на старецот Јаков и, според мене, е големо сведоштво.

 Беше мај 1991 година, неколку месеци пред заспивање на Светите старци Порфириј Кавсокаливит и Јаков Цаликис .

 Ние сме во Кавсокаливија во ќелијата, во собата на старецот, самиот старец Порфириј, неговиот потчинет јеромонах Фотиј и јас.

 Тогаш старецот ме прашува:

 „Што мислиш за Јаков, дали е Светител?

 Така верувам, старче, дека Јаков е Светител и за да ти докажам, мислам дека е доволно да ти кажам еден настан.

 Кажете ни, вели старец Порфириј.

 Бев во манастирот и ми пријде господин, кој беше татко на дете и ми го кажа следново:

 Моето дете, син ми, беше во болница и умираше.Всушност, еден лекар отворено рече подгответе го ковчегот.Чекавме со часови да си оди.

 Тогаш ми пријде една госпоѓа и ми рече:

 Во Свети Давид има еден старец Јаков, кој прави чуда,што не одиш таму?, веднаш истрчав и дојдов во манастирот.

 Стигнав речиси ноќе.  Му пријдов на Старецот и му ја кажав мојата болка.

 Потоа ми вели, ајде да одиме во храмот мое дете, да се молиме заедно.

 Старецот клекнал на рогозина пред ликот на Свети Давид и почнал да се моли, а неговата
молитва траела цели осум часа.

 Цели осум часа солзите му течеа од очите и го влажеа тепихот.  Постојано го молеше Бога, Христа, Дева Марија, а за посредник го користеше Свети Давид.

  Во еден момент, во утринските часови, тој стана и радосно ми вели:

 - Ајде да одиме синко, твојот син е добро.

 Се сомневав во себе, но се срамев да го изразам мојот сомнеж.

 Тогаш Старецот се свртува и ми вели:

 Јави се во болница, дете мое, ако се сомневаш, да се увериш.  Се јавив и ми го кажаа тој прекрасен настан.Детето оздравело.

 Одеднаш стана, сосема оздраве, стана и одеше, како ништо да не се случува, на изненадување на лекарите и сите таму.

 И јас тогаш го толкував овој прекрасен настан, за да ја покажам, да ја докажам светоста на Светителот.

 И велам, секако, чудотворната моќ на Старецот е сигурна, но најнапред ќе се задржам на највисокото од сите, доблеста на љубовта.

 Зашто осум часа кога е на колена и непрестајно плаче и солзи и моли, тоа значи дека старецот Јаков има совршена љубов, совршена според Христа.Љубовта е учителка на сите доблести, кои ги опфаќаат сите други доблести.



Монах Акикиј Кавсокаливит

Comments