Ми кажа дека тие бебиња за кои сонував се 187 деца кои не успеале да ја видат светлината на сонцето...


Ми кажа дека тие бебиња за кои сонував се 187 деца кои не успеале да ја видат светлината на сонцето...


  Јас сум акушер-хирург гинеколог и речиси две децении живеав мирно и обилно, а од 1999 година животот ми се промени.  Една вечер видов во сон мноштво бебиња кои изгледаа како да пливаат во огромен аквариум, кој беше пред мене, и кои се чинеше дека се дават по очајните обиди да најдат излез со туркање на стаклото.  Никогаш нема да ги заборавам тие крупни очи кои очајно ме гледаа.


   Од следниот ден почнаа да ми се случуваат разни настани кои ме водеа во очај.  На сопругата и беше дијагностициран рак на дојка и беше оперирана.  Мојот син, тогаш средношколец, ни призна дека должи голема сума на пари и дека животот му е во опасност доколку не ги врати.  Брзо дознав дека е зависен од хероин и дека му требаат пари за да ги добие дозите.  По една недела мојот нов автомобил беше украден и дел од мојата куќа се запали

  Верував на свој начин без често да одам во Црква.Одеднаш ми дојде помислата да одам на богослужба во Патријаршиската црква.Беше 27 октомври, денот на споменот на Свети Димитриј Басарабовски, заштитникот на градот.  Цело време додека чекав ред да се поклонам на моштите на Светителот, молчејќи се молев и го прашував Светителот што згрешив и толку несреќи ме најдоа и што да правам.Кога стигнав пред неговите мошти не можев да размислувам повеќе, само пукнав во силен плач и едвај престанав да плачам.

 Не знам дали ми верувате, но следната вечер на сон го видов Свети Димитриј кој мирно ми зборуваше и ми ја откри вистината што јас, беззаконикот, не ја знаев!  Ми кажа дека тие бебиња се околу 187 деца кои не го видоа светлото на денот откако направив абортуси и добив многу пари за тие злосторства.

 Светителот продолжи да ме просветлува со истата веселост, објаснувајќи ми дека ако продолжам со овие убиства ќе ме снајдат уште поголеми неволји и ме замоли да крстам ист број деца како и оние што ги убив со свои раце предупредувај ме:

 Ќе видите што ќе се случи додека правите добри дела.  И не правете повеќе грешки!

  Од следниот ден, повеќе не правев абортуси и заработував со прегледи и породувања или операции кои им помагаа на децата да дојдат на свет.

 Наскоро почнав да одам со жена ми, во придружба на свештеникот, во сиропиталишта и да крштавам речиси едно дете месечно!

 Работите почнаа да ми одат добро.  Мојата сопруга е добро, иако остана без едната дојка, а медицинските тестови покажаа дека ризикот од рак е елиминиран.  Мојот син штотуку заврши средно училиште ме замоли да се приклучи на клиниката за зависност од дрога, сега тој е сосема добро.

 Со мака ја обновивме куќата и сфатив - грешник што сум - дека приходите не ми се намалија толку многу во отсуство на абортус!

 И во последен момент сфатив дека секое лошо дело скапо го плаќаме!

 Дали гледате како Бог работи преку Неговите Свети?

 Свети Димитриј ми го отвори умот и ми помогна да се спасам со своите постапки


 АЛЕКС И.  Акушер

 Хирург гинеколог - Букурешт

 

Comments