И ако се изморам во мојата молитва...


 

И ако се изморам во мојата молитва...


 И ако се изморам во мојата молитва, во моето појавување пред Бога, и ако го запоставам Бога, и ако заспијам или не разбирам или ако зборовите од молитвата ми избегаат или живеам во темнина, сигурен сум дека тоа е во моето незнаење, во мојата невидливост, во оваа моја темнина, Господ е присутен.

 Бог ме слуша, Бог ме гледа, Бог е присутен.  Дека не сакам да уживам во него да речеме - така да се изразиме - дека Бог ужива во мене.  Господ нека биде задоволен од мене.  Дали спијам или сум буден, дали живеам или умирам, дали цел живот сум пред Бога или мртов, што и да сум, важно е да се појавам пред него.

 Затоа, подвиг, подвиг, значи стоење пред Бога... Не барајќи да Го видиш Бога, туку да бидеш виден од Бога.


 Старец Емилијан Симонопетриски 


Comments