Свети Гавриле, моли се на Бога за нас!...

 





Прекрасен старец

Помош на Свети Гаврил Грузијски

Еден ден видов необичен сон… Нашиот стар црвен Жигули возеше низ за мене непозната планинска област. Наоколу беа планини покриени со магла и врвови покриени со снег. Особено убава, со бујни зелени пасишта од кадифена трева, бојата наоколу беше толку богата и во исто време мирна што ја смируваше душата и донесе мир на нашето патување. Во далечината се појави Манастир, самите згради беа од камен, а и оградата беше камена, бојата е блиску до бела, се менува во млечна.
Како што се упативме нагоре, портите на Манастирот се отворија, камион со отворен покрив излезе и застана во близина. Излезе убав старец, со бастун, облечен во црна наметка со качулка на облеката. Од портата на манастирот почнаа да излегуваат бели јагниња со фино руно, а старецот ги охрабруваше со стап, насочувајќи ги кон камионот. Овците втрчаа во камионот, сфатив дека ќе ги однесат на пасење на пасиштето. Погледот на старецот зрачеше со извонредна сила, неговото лице како да блескаше со некоја неземна светлина, неговите очи беа љубезни, светли и гледаа во нашите срца. Сфатив дека морам да дојдам до него за да бидам благословена, а јас и сопругот излеговме од автомобилот и се приближивме за благослов. Потоа, седејќи во автомобилот, видов дека старецот почна да се приближува до мојот отворен прозорец од автомобилот и, наведнувајќи се, не со зборови, туку од срце до срце, рече: „Девојко, ти си толку болна, смртоносно болна , но јас сум со тебе.“ И сè исчезна.

Будејќи се во еден вид замајување од она што го видов, сфатив дека ова не е само сон. Моите рани, на кои немав време постојано да им обрнувам внимание, ми изгледаа сериозни. Не знам зошто, веројатно под влијание на сон, веднаш се качив во автобус за да одам во болница. Не ми дозволија да се вратам. Барав да ме пуштат да ги земам работите од дома и да разговарам со семејството, а следниот ден веќе го зазедов своето место во болничкиот оддел. Сè почна брзо да се врти: операции, реанимација, закрепнување… Запознавање неверојатни луѓе и лекари во болницата…
Секогаш чувствував дека овој прекрасен старец е со мене. Но, кој е тој? Ги надминав во сеќавање сите што ги познавав и ги почитував но не можев да препознам никого од овој сон. Сфатив дека оваа област веројатно е Кавказ. Еднаш ја видов сликата на Шарбел во весникот и помислив дека личи на тој старец. Но, мојот духовен отец протоереј Николај Гурник ми рече дека Шарбел им припаѓа на католиците. Православен верник не треба да му се моли на монахот Шарбел. Да, и нешто не беше во ред со неговата слика.

Поминаа многу години од тоа време, но мојата благодарност беше постојана, го молев Господа да ми го открие овој прекрасен старец.
Во 2018 година ми ја испратија на подарок книгата „Дијадемата на старецот Гаврил“. Го отворив пакетот, ја зедов книгата во моите раце - и солзи на благодарност и среќа течеа од моите очи. Еве го, драг мој старче, мој утешител и спасител, кој ме турна на исцеление и живот! По повеќе од десет години, Господ ми го откри тоа!
Свети Гаврил Грузијски уште за време на својот живот имал углед на старец, уживал народна почит, се здобил со дарови на јасновидство и чуда! Постојат сведоштва за чудесни исцеленија поврзани со почитувањето на Свети Гаврил. Сето ова го прочитав во книгата. Тој се појави во мојот сон, никогаш претходно не сум слушнал ништо за него.
Книгата ја прочитав во еден здив. Потоа во 2019 година ми испратија уште една книга за него, „Вистината е во бесмртноста на духот“, и неверојатна Икона, самата слика што беше во мојот сон !!! Бескрајно му благодарам на Господ што ни даде помошници, Светители. И во моите молитви веќе знам кому да се обратам!
Свети Гавриле, моли се на Бога за нас!

Татјана Борозенец,
управител на црквата Свети Кнез Владимир с. Аполоновка област Исилкуљ, Омска област.



Comments