Господи, Боже на небото и земјата, Цару на вековите...

 



 Господи, Боже на небото и земјата, Цару на вековите, нека ми се отвори вратата на покајанието, зашто те молам со болка на душата.

 Гледај со љубов во твоето големо милосрдие и прими го моето барање и не отфрлај ја мојата молитва, туку прости ми што паднав во многу престапи.

 Сврти го увото кон мојата молба и прости ми ги сите гревови што сум ги направил како маж, затоа што сум совладан од мојата склоност.

 Затоа што барам одмор и не го наоѓам, зашто совеста ми е извалкана, но и во мене нема мир поради мноштвото мои гревови.

 Слушни го, Господи, моето срце кое вика од болка, и не гледај на моите лоши дела, туку гледај со љубов на болката на мојата душа, и побрзај брзо да ме излечиш страшно ранетиот, и дај ми време да дојдам со моите сетила, по милоста на твојата милосрдие, избави ме од моите срамни дела и не ме наградувај достојно за делата што ги направив, за да не бидам целосно изгубен и лишен од секаква желба и мисла да се исправам. .  себе си.

 Па јас паѓам и клекнувам пред твојата милост, за да ме помилуваш мене, фрлен на земја поради осудата на моите дела.

 Врати ме, Господи, заробен од моите дела и стегнат како окован, зашто врзаните само ти знаеш да ги ослободиш и невидените рани да ги излечиш, кои и самиот добро ги знаеш како познавач на скриеното.

 Зашто во сите грешни страсти што се во мене, во сè те наоѓам да бидеш исцелител на болните, да бидеш врата за оние што плачат надвор, да бидеш откупител на оние што се одведени во ропство, секогаш чувај ја раката и не дозволувај да избие твојот гнев, подготвен за грешниците, но благодарение на твоето големо милосрдие гледам дека ни даваш време да се опоравиме: зашто си брз во милоста и бавен во казнувањето.

 Затоа сакаш да ја пружиш раката и да ме подигнеш од немирите на моите гревови, ти што не се радуваш на загубата на човек и не го оттргнуваш лицето од оној што те гледа со солзи.

 Слушни го, Господи, гласот на Твојот слуга кој вика кон Тебе, и покажи го лицето Твое на мене, помрачениот, и просветли ме со присуството на Светиот Дух, и дај ми непромислена молитва и претвори ги, Господи, моите таги во радост, и раскини го вреќиштето на мојата тага, и препаши ме со радост, и нека се отворат вратите на твоето царство, за да влезам во него и да го прославувам Твоето Свето име,на Отецот и Синот и Светиот Дух во вечни векови. .  Амин.

 Човекољубив Исусе Христе, Боже мој, Те молам, надевајќи се на Твојата милост, не ме ставај на левата рака со блудниците кои Те разгоруваа и не ми кажувај: „Вистина Ти велам, Те познавам“. но дај ми, од мојата добрина, непрестаен плач и тага и понизување во моето срце, и исчисти го со стравот свој, причестувајќи се со твоите животворни свети тајни, за да стане храм на твојата благодат;  иако сум многу многу грешен и недостоен, сепак постојано чукам на твојата врата, иако сум бавен и мрзлив и го презирам моето спасение, сепак одам по твојот пат.

 Спаси ме, според Твојата милост, зашто Ти си добар кон сите, Господи, и Твојата милост се протега на сите Твои дела, а славата Твоја во вековите.


  Амин


 Свети Ефрем Сирин


Comments