Гледајте се според Евангелието, а не низ очите на другите

                                  Гледајте се според Евангелието, а не низ очите на другите.

Кој ти рече дека не можеш?

Кога, кој и зошто ти кажа дека не можеш?


Не можете да го познавате Бога.

Не можете да постите.

Не можете да се молите.

Не можете да ја поднесете целата црковна служба.

Не можете да слушате духовен говор.

Не можете да читате духовна книга.

Не можете да го признаете тоа.

Не можете да се предадете на Неговата волја.

Не можете да простите или да ви биде простено.

Не можете да се ослободите од страстите.

Не можеш, не можеш, не можеш…


Кој ти кажа;

Ти одговараш и велиш:

Ми кажуваш секогаш кога почнувам, моите моќи ме предупредуваат дека нема да издржам, ме обземаат фобиите, мојот психолог, апчињата што ги пијам за одржување на здравјето, смиреноста и мирот, моите пријатели и познаници, дури и семејството, сè и сите ти поставуваат граници и ти велат дека тоа што ти треба и само ти можеш.


Дали си го прашал Бог?


  Прашавте како е можно да се биде девојка како Света Елена Синопска, момче како Свети Кирикос, млад човек како Свети Димитриј, Свети Ѓорѓи и Свети Фануриј, млада девојка како Света Катерина, маж како Свети Андреј со Света Наталија, старец како Свети Козма Етолски, император како Свети Константин и Света Елена, како царица  Света Ирина,  епископ како Свети Никола Мирликиски, монах како Свети Пајсиј, како Свети Порфириј и Свети Јаков Цакилис, како ти си Давид или Јов или кутриот Лазар или разбојникот  или блудница како Света Марија Египетска, како сите постигнале нешто повеќе од она што тие самите мислеа дека е невозможно и се молеа на Бога да им даде сила да се справат?


Имаа надеж во Бога и само слушаа што им кажува Бог и Бог им рече:

Бидете Свети, зашто Јас сум Свет


Во светот ќе имате маки, но небојте се, зошто Јас го победив светот“ (Јн. 16. 33).


"Бидете храбри ,Јас сум; не плашете се!"


"Со вашето трпение ги спасивте своите души". (Лука 21;19)


Затоа пак Исус им рече: "Јас сум светлината на светот; кој оди по Мене, нема да оди во темнина, туку ќе ја има светлината на животот". (Јован 8;12).


Прашај го Бога што можеш да правиш а не себе си….Имај доверба во Бога и тогаш ќе видиш како се менуваат границите….Гледај се според Евангелието а не низ очите на другите

Comments