Старче, зошто плукаш кога си во близина на храмот и кога поминуваш покрај кафеана се прекрстуваш и се молиш?

 Еден верник раскажува:

„Еден ден, напуштајќи ја црквата со отец Гаврил, тој самиот го направи својот крст. Само што бевме на неколку метри, тој наеднаш се сврте кон храмот и почна да…плука! Потоа, поминувајќи пред кафеана, повторно го направи крстот. Се разбира, тој често го правеше тоа, но јас не можев да си го објаснам тоа и затоа не можев да ја задржам мојата љубопитност:

- Старче, зошто плукаш кога си во близина на храмот и кога поминуваш покрај кафеана се прекрстуваш и се молиш?

— Бидејќи ме прашувате од се срце, ќе ви кажам. Но, ова ме засега само мене. Демоните се наредени во три реда околу црквата, бидејќи не сакаат да влегуваат луѓе.

Така, кога ќе го напуштам храмот и ќе се повлечам малку наназад, ги гледам и плукам.

Додека секогаш кога поминувам покрај кафеана, ги гледам Свети Ангели како плачат затоа што таму луѓето се опиваат, а јас почнувам да се молам со нив да престанат да пијам и да одат во храмот. Храмот го симболизира рајот. Да поминам покрај него и да не влезам? Ако поминете пред црквата и само го направите својот крст, тоа значи дека го поздравувате Бога и поминувате покрај него. Тогаш демоните се радуваат.

 Затоа мора да го пробиете нивниот кордон или барем да се приближите до вратата од храмот и таму да го направите својот крст. Ако немате време, само направете го вашиот крст и побарајте од Господа прошка што не влеговте“.

Свети Гаврил Грузијски

Comments