И ИЛЈАДА ЦРКВИ ДА ИЗГРАДИШ...

Се возев во автобус, а пред мене стоеше една госпоѓа. Како што поминавме покрај еден храм, се прекрстив. Предизвикана од мене и таа направи нешто како вкрстено, набрзина, некакво мешање. Јас и велам:

- Крстот што го прикажа не е страшен за ѓаволот, начинот на кој го направи тоа е како да му се смееш на него (Крстот).

- За што зборуваш? Знаеш ли колку силно верувам и колку и помагам на црквата?

Јас одговорив дека не знам за ова и продолжив:

- Значи, вие редовно одите во црква, се исповедате, се причестувате и учествувате во црковните тајни?

- Не одам често во црква - ми рече таа - ниту земам некој посебен дел, но и помагам на Црквата колку што можам. Дадов еден куп пари да изградам цркви, да ги опремам со потребните работи, да прикажам толку многу Светители…

- Можеш да изградиш илјада цркви, ако не влезеш во нив, тоа не те спасува - одговорив. - Црквата е како брод, знаеш ли дека треба да влезеш во неа за да се спасиш? Дали знаете што се случи со оние што ја изградија Ноевата арка? СЕ УДАВИЛЕ!

Се удавија затоа што го направија тоа, но не веруваа дека доаѓа зло и останаа надвор од него! Затоа, колку и да изгради човек цркви и манастири, ако не влезе во бродот наречен Црква за да се причести со Телото и Крвта Христови, нема да биде спасен.

Димитриос Панагопулос

Comments