Молитва на Оптинските Старци

Молитва на Оптинските Старци

Господи, дај ми душевен мир да се сретнам со сè што ќе ми донесе претстојниот ден.  Дозволи ми целосно да се предадам на Твојата света волја.  За секој час од овој ден, поучи ме  и поддржувајте ме во сè.  Какви и да  добијам вести во текот на денот, научи ме да ги прифаќам со мирна душа и цврсто уверување дека сè е Твоја света волја.

 Во сите мои зборови и дела води ги моите мисли и чувства.  Во сите непредвидени случаи, не дозволувај да заборавам дека сè е испратено од Тебе.  Научи ме да постапувам директно и разумно со секој член од моето семејство, без никого да засрамам или вознемирувам.  Господи, дај ми сила да го издржам заморот на претстојниот ден и сите настани во текот на денот.  Води ја мојата волја и научи ме да се молам, верувам,да се надевам, поднесувам, простувам и сакам. 

 Амин. 



Comments