Моќта на верата е прекрасна!...

 





 Моќта на верата е прекрасна!  Доволно е да  помислам и да го почувствувам Бог со вера и Бог е со мене.

 Доволно ми е да се покајам од срце, со вера, и Бог ќе е со мене.  Побожното чувство и Господ е со мене.  Но ѓаволот ми влегува во душата со нечисти, грешни, богохулни помисли, влевајќи сомнеж, страв, гордост, гнев, злоба, завист.  Но, неговата моќ над мене целосно зависи од мене.  Сè додека се грижам за себе и го чувам името на Господ Исус Христос во себе, со вера и љубов, се губи сета сила на злобниот.

 Секогаш обидувајте се да го правите спротивното од она што непријателот сака да го правите.  Дали ве повикува да бидете пријателски расположени и да го критикувате вашиот брат?  Понизете се до земја, критикувајте се што е можно поостро и издигнете го својот брат во срцето.  Дали твојот брат, охрабрен од непријателот, се однесува себично и злобно кон тебе?  Однесувајте се кон него со понизност и љубов.  Ако непријателот ве турне во среброљубие, безмилосно отворете ја раката кон сиромашните.  Затоа владејте во секоја прилика и Бог ќе ви даде благодат врз благодат.  Немојте да бидете импресионирани од моќта на злото.  Побарајте од Бога помош преку молитва и Бог ќе ве поддржи.


Свети Јован Кронштатски

Comments