Молитва која го топи мразот на гревот

 

Кога Старецот се вратил од светот, старецот Аксентиј побрзал да му ја исполни желбата.
Но нашиот Старец во своите проповеди и совети до целото Братство го рече следново:
„Мораме да се бориме против нашата себичност и другите страсти. Дали го гледате старецот Аксентиј? Слеп е и не зборува, молчи. Тој се бори со смирението, покајанието, тишината, молитвата и неговиот Канон.
Со својата молитва старецот Аксентиј се осветува себеси, го осветува Братството и целиот свет. Неговата молитва го топи мразот на гревот. Така отци мора да се бориме и стари и млади, бидејќи целиот свет од нас очекува многу.
Молитвата што ја кажа старецот пред спиење навечер ни ја предаде нашиот духовен отец П. П.
Тој рекол: По благодатта на нашите Свети отци, Господи Исусе Христе, помилуј го грешникот. Потоа ги прекрсти челото, срцето десно и лево, главата, очите, носот и рече:
Крсти го Христа, чувај ме, чувај ме, покриј ме, води ме на патот на покајанието и спаси ме. Крштение, очисти ме од секаквов грев. (Тој го кажа ова три пати).Ослободиме од темнината на мојата помисла и ослободи ме од секоја темнина на злото.
Потоа ги прекрсти стомакот и колената и рече: Крштевањето Христово, освен со твојата сила, чувај го од мене ова смртно тело каде што го носам и чувај го од секаква нечистотија.
Амин

Последните денови боледуваше од отечена кила. Лекарот му дал посебен заштитен појас, но тој не го носел бидејќи го спречувал да се моли. Кога состојбата му се влошила, бил префрлен во новата болница во Мони.
Неговиот постојан катетер предизвикал болка, која не ја екстернализирал.
Бојата на неговото лице укажуваше дека наскоро ќе ја напушти земјата. Тој ја предаде душата пред двајца млади монаси, кога во црквата пееја псалм, а свештениците за време на Православното бдение ја пееја „Светлината“.
Еден од двајцата браќа кои застанаа покрај него во последен момент, во состојба на милост, тврдеше дека видел натприродни работи. Го слушаме како ни кажува: Неговиот лик доби боја на мртовец.
Старецот вдишуваше два-три пати, а издишувањата му беа тивки и тивко. Одеднаш тој остро го сврте лицето надесно, како да се обидува да избегне нешто одвратно. Отидов, го фатив за рака и го бакнав.
Бев изненаден бидејќи мирисаше. Додека беше ноќ, веднаш слушнав како многу луѓе одат надвор. Имав чувство дека дојдоа и застанаа пред нозете на старецот. Секако дека не ги видов, но чувствував дека се таму.

Наеднаш старецот силно воздивна со устата и си замина.
старец Аксентиј

Comments